Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Впровадження інтерактивних освітніх середовищ для організації і контролю самостійної роботи студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андреєв, Д. Я.
dc.date.accessioned 2017-10-17T08:54:06Z
dc.date.available 2017-10-17T08:54:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Андреєв, Д. Я. Впровадження інтерактивних освітніх середовищ для організації і контролю самостійної роботи студентів / Д. Я. Андреєв // Освітній дискурс = Educational discourse : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 1. – С. 102-114. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15969
dc.description.abstract Для побудови поточної моделі пропонується виконати спеціальним чином складене завдання, і за наслідками даної роботи будується поточна модель студента. Для найякіснішої побудови поточної моделі студента, доцільно застосовувати так званий спектральний підхід. Суть даного підходу лежить в тому, що кожна навчальна задача має власний спектр умінь, тобто сукупність умінь, які повинні бути сформовані для вирішення конкретної задачі. Для застосування спектрального підходу при моделюванні навчальної дисципліни необхідно розробити спеціальний задачник, в якому окрім умови задачі, повинен розташовуватися її спектр, а також нормативна модель навчальної дисципліни по кожній темі. Основні результати дослідження показують, що використання ІОС: • підвищують об'єктивне оцінювання знань студентів; • упроваджують здорову конкуренцію в навчанні; • виявляють і розвивають творчі здібності студентів; • активізують розумові процеси студентів; • підвищують мотивацію учасників навчально-виховного процесу; • усилюють емоційну виразність занять у вузі, що приводить до зміни характеру процесу навчально-пізнавальної діяльності студентів, до зміни їх відношення до процесу і результату своєї діяльності. ua
dc.description.abstract To build the current model is proposed to perform a specially scheduled task, and the results of this study constructed the current model student. For the highest quality of construction of the current model student, it is advisable to use a so-called spectral approach. The essence of this approach is that every educational task has its own range of skills, i.e. the set of skills that should be formed to address specific problems. To use spectral approach in modeling discipline necessary to develop special books of problems, which in addition to the conditions of the problem, it should be placed spectrum and regulatory model of discipline for each topic. The main results of the study show that the use of ITS: • improve objective assessment of students' knowledge; • introduces healthy competition in education; • identify and develop creative abilities of students; • intensifying mental processes of students; • motivate participants in the educational process; • emotional expressiveness classes in high school, leading to a change in the nature of the process of teaching and learning of students to change their attitude to the process and outcome of the activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво "Гілея" ua
dc.subject інтерактивні освітні середовища ua
dc.subject інтерактивні технології ua
dc.subject проектні технології ua
dc.subject інтерактивна педагогіка ua
dc.subject джерела інформації ua
dc.subject самостійна робота студентів ua
dc.subject interactive technology ua
dc.subject interactive pedagogy ua
dc.subject sources of information ua
dc.subject design technologies ua
dc.subject interactive educationalenvironment ua
dc.subject independent work of students ua
dc.subject.classification Ч481.26.47 ua
dc.title Впровадження інтерактивних освітніх середовищ для організації і контролю самостійної роботи студентів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу