ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андреєв, Д. Я. | |
dc.date.accessioned | 2017-10-17T08:54:06Z | |
dc.date.available | 2017-10-17T08:54:06Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Андреєв, Д. Я. Впровадження інтерактивних освітніх середовищ для організації і контролю самостійної роботи студентів / Д. Я. Андреєв // Освітній дискурс = Educational discourse : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 1. – С. 102-114. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15969 | |
dc.description.abstract | Для побудови поточної моделі пропонується виконати спеціальним чином складене завдання, і за наслідками даної роботи будується поточна модель студента. Для найякіснішої побудови поточної моделі студента, доцільно застосовувати так званий спектральний підхід. Суть даного підходу лежить в тому, що кожна навчальна задача має власний спектр умінь, тобто сукупність умінь, які повинні бути сформовані для вирішення конкретної задачі. Для застосування спектрального підходу при моделюванні навчальної дисципліни необхідно розробити спеціальний задачник, в якому окрім умови задачі, повинен розташовуватися її спектр, а також нормативна модель навчальної дисципліни по кожній темі. Основні результати дослідження показують, що використання ІОС: • підвищують об'єктивне оцінювання знань студентів; • упроваджують здорову конкуренцію в навчанні; • виявляють і розвивають творчі здібності студентів; • активізують розумові процеси студентів; • підвищують мотивацію учасників навчально-виховного процесу; • усилюють емоційну виразність занять у вузі, що приводить до зміни характеру процесу навчально-пізнавальної діяльності студентів, до зміни їх відношення до процесу і результату своєї діяльності. | ua |
dc.description.abstract | To build the current model is proposed to perform a specially scheduled task, and the results of this study constructed the current model student. For the highest quality of construction of the current model student, it is advisable to use a so-called spectral approach. The essence of this approach is that every educational task has its own range of skills, i.e. the set of skills that should be formed to address specific problems. To use spectral approach in modeling discipline necessary to develop special books of problems, which in addition to the conditions of the problem, it should be placed spectrum and regulatory model of discipline for each topic. The main results of the study show that the use of ITS: • improve objective assessment of students' knowledge; • introduces healthy competition in education; • identify and develop creative abilities of students; • intensifying mental processes of students; • motivate participants in the educational process; • emotional expressiveness classes in high school, leading to a change in the nature of the process of teaching and learning of students to change their attitude to the process and outcome of the activity. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво "Гілея" | ua |
dc.subject | інтерактивні освітні середовища | ua |
dc.subject | інтерактивні технології | ua |
dc.subject | проектні технології | ua |
dc.subject | інтерактивна педагогіка | ua |
dc.subject | джерела інформації | ua |
dc.subject | самостійна робота студентів | ua |
dc.subject | interactive technology | ua |
dc.subject | interactive pedagogy | ua |
dc.subject | sources of information | ua |
dc.subject | design technologies | ua |
dc.subject | interactive educationalenvironment | ua |
dc.subject | independent work of students | ua |
dc.subject.classification | Ч481.26.47 | ua |
dc.title | Впровадження інтерактивних освітніх середовищ для організації і контролю самостійної роботи студентів | ua |
dc.type | Article | ua |