ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вашкевич, В. М. | |
dc.contributor.author | Морозов, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2017-10-17T08:08:22Z | |
dc.date.available | 2017-10-17T08:08:22Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Вашкевич, В. М. Інформаційний вимір педагогічного дискурсу / В. М. Вашкевич, В. В. Морозов // Освітній дискурс = Educational discourse : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во «Гілея», 2017. - Вип. 1. - С. 76-86. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15965 | |
dc.description.abstract | Філософсько-освітня парадигма педагогічного дискурсу в системі технологій освіти має змінити свій зміст і контури у відповідь на виклики сучасності. Важливим пріоритетом сучасної освіти в контексті її модернізації є впровадження дискурсивних технологій. Так як головною метою будь-якого дискурсу є досягнення взаєморозуміння, то інформаційний вимір педагогічного дискурсу, який має специфічну мету, завдання й функції, повинен характеризуватися злагодженістю, послідовністю і адаптованістю саме в українському освітньому просторі. Проблеми педагогічного дискурс розглядався в роботах наступних вчених : Н. Антонова, Л. Колток, О. Кучерява, А. Ліпаєва, О. Кивлюк та ін. Філософська рефлексія інформаційного виміру сучасної освіти в контексті педагогічного дискурсу. Визначено та обґрунтовано структуру інформаційного супроводу як системи соціально-педагогічних перетворень сучасної освіти в контексті використання інформаційних систем і технологій в умовах глобалізаційно-інформаційної трансформації освіти. Серед провідних елементів інформаційного виміру педагогічного дискурсу розглядається: інформаційний супровід освіти; комп’ютерна грамотність та інформаційна культура; медіа-грамотність; система педагогічних технологій впровадження новітніх інформаційно-комунікаційних технологій; зміст, форми, методи і засоби інформаційного представлення предмета педагогічного дискурсу. Здійснено аналіз інформаційного супроводу освітнього процесу. Виявлено елементи рефлексивної моделі розуміння інформаційного виміру педагогічного дискурсу. | ua |
dc.description.abstract | Urgency of the research. Philosophical and educational paradigm of the discourse in the system of educational technologies needs to change its content and contours in response to the challenges of modernity. Introduction of discursive technologies is an important priority of contemporary education in the context of modernization. Target setting. Since the main goal of any discourse is mutual understanding, then the information dimension of pedagogical discourse, which has a specific purpose, tasks and functions, must be characterized by harmony, consistency and adaptability specifically in Ukrainian educational space. Actual scientific researches and issues analysis. The problems of pedagogic discourse were studied in the works by the following scholars: N. Antonova, L. Koltok, A. Lipaieva, O. Kyvliuk, etc. The research objective. Philosophical reflection of information dimension of modern education in the context of pedagogical discourse. The statement of basic materials. Structure of information support as a system of social and educational transformation of modern education in the context of information systems and technologies application in the context of globalized and information transformation of education was defined and grounded. Among the leading items in the information dimension of pedagogic discourse were considered the following: information support of education; computer literacy and information culture; media literacy; the system of pedagogical technologies of new information and communication technologies introduction; the contents, forms, methods and means of information presentation of pedagogical discourse object. Conclusions. Analysis of information support of educational process was performed. Elements of reflexive model of understanding of the pedagogical discourse information dimensions were defined. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво "Гілея" | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | інформаційні технології | ua |
dc.subject | педагогічний дискурс | ua |
dc.subject | інформатизація освіти | ua |
dc.subject | інформаційний вимір | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | information technology | ua |
dc.subject | pedagogical discourse | ua |
dc.subject | informatization of education | ua |
dc.subject | information dimension | ua |
dc.subject.classification | 37.01:004 | ua |
dc.title | Інформаційний вимір педагогічного дискурсу | ua |
dc.type | Article | ua |