Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні та практичні аспекти управління якістю освіти в умовах еволюції від інформаційного суспільства до «суспільства знань»

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воденніков, С. А.
dc.date.accessioned 2017-10-13T11:31:28Z
dc.date.available 2017-10-13T11:31:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Воденніков, С. А. Теоретичні та практичні аспекти управління якістю освіти в умовах еволюції від інформаційного суспільства до «суспільства знань» / С. А. Воденніков // Освітній дискурс = Educational discourse : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 1. – С. 34-48. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15943
dc.description.abstract Якість освіти - це максимальне розкриття творчих можливостей людини, її здібностей до самоосвіти і самонавчання як основної ціннісної установки в умовах еволюції від інформаційного суспільства до «суспільства знань». Задача підвищення якості освіти – це надати майбутньому працівникові широку освіту, включаючи знання у сфері підприємництва, менеджменту, вирішення кризових ситуацій, інформаціології, а також навчити навичкам сприйняття нових знань. В умовах еволюції інформаційного суспільства в «суспільство знань» інноваційна діяльність є одним з ключових факторів виробництва, в контексті якого інновація перетворюється на ключовий ресурс, а інтелектуальні та технічні здібності виступають основою багатства як індивідуумів, так ВНЗ і всієї країни. Доведено, що слід розвивати механізми управління якістю освіти в умовах інформаційного суспільства та глобалізації, направлені на підвищення ефективності якості освіти та підготовки високопрофесійних і висококомпетентних фахівців, здатних працювати в умовах конкурентоспроможного середовища. ua
dc.description.abstract The quality of education is the maximum opening of creative possibilities of a man, their abilities to self-education and self-learning as the main value orientations under the conditions of evolution from information society to “knowledge society”. The task of education quality improvement is to give future workers a broad education, including knowledge in the field of entrepreneurship, management and solution of crisis situations, informatiology, and to teach the skills of new knowledge perception. Under the conditions of evolution of information society into “knowledge society”, innovation activity is one of the key factors of production in the context of which innovation becomes a key resource, and intellectual and technical abilities are the basis of wealth for both individuals, Universities and the country. It is proved that it is necessary to develop mechanisms of education quality management under the conditions of information society and globalization, aimed to enhance the effectiveness of the quality of education and training of highly professional and highly competent professionals able to work in a competitive environment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во "Гілея" ua
dc.subject управління якістю освіти ua
dc.subject якість освіти ua
dc.subject інформаційне суспільство ua
dc.subject «суспільство знань» ua
dc.subject інформатизація ua
dc.subject education quality management ua
dc.subject education quality ua
dc.subject information society ua
dc.subject “knowledge society” ua
dc.subject informatization ua
dc.subject.classification 316.32:004]:37.014.6 ua
dc.title Теоретичні та практичні аспекти управління якістю освіти в умовах еволюції від інформаційного суспільства до «суспільства знань» ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу