Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кивлюк, О. П.
dc.date.accessioned 2017-10-13T11:13:05Z
dc.date.available 2017-10-13T11:13:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кивлюк, О. П. Неформальна освіта в концепції lifelong learning / О. П. Кивлюк // Освітній дискурс = Educational discourse : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во «Гілея», 2017. - Вип. 1. - С. 22-34. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15942
dc.description.abstract Неформальна безперервна освіта, на наш погляд, формується на основі уявлень людини про ймовірне поле своєї професійної активності та можливих векторах особистісного просування в цьому полі, або ж як складової саморозвитку, чи то самоосвіти в межах самореалізації та підвищення самооцінки, або ж підняття власного статусу, іміджу тощо. Межі цього поля з одного боку визначаються рівнем розвитку відповідної науки, яка є теоретико-методологічною основою професійної діяльності та відповідним інноваційним досвідом, а з іншого – можливостями, схильностями, здібностями, аксіологічною та мотиваційно-вольовою складовою, характером особистості. Безперервна освіта не повинна слугувати лише постійному професійно-компетентнісному зростанню особистості з одного боку, і ти більше, не може бути переведеною з класичної в статус «хоббі», або ж «захоплення» – з концепції lifelong learning не вичерпує всіх питань, які виникають перед людиною в умовах глобалізаційних змін та викликів сучасності, а є лише однією з складових стратегічного завдання освіти як мультикультурного процесу розвитку особистості в високодуховній, технологічно розвиненій цивілізації. ua
dc.description.abstract Non-formal continuous education, in our view, is formed on the basis of a person`s beliefs about the likely field of their professional activity and possible vectors of personal development in this field, or as a component of self-development, either self-education in self-realization and self-esteem increase or raising their own status, image and the like. The boundaries of this field, on the one hand, are determined by the level of development of the relevant science that is a theoretical and methodological basis of professional activities and relevant innovative experiences, and on the other hand – by the opportunities, inclinations, abilities, axiological and motivational and volitional component, character of an individual. Continuous education should not only serve to constant professional and competence growth of a personality on the one hand, and cannot be transferred from classical to the status of a "hobby" or "passion". So, non-formal education in the concept of lifelong learning does not exhaust all issues that arise before a man under the conditions of global changes and challenges, but it is only one of the components of strategic objectives of education as a multicultural process of personality development in highly spiritual, technologically advanced civilization. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во "Гілея" ua
dc.subject безперервна освіта ua
dc.subject освіта дорослих ua
dc.subject навчання протягом життя ua
dc.subject неформальна освіта ua
dc.subject інформальна освіта ua
dc.subject continuous education ua
dc.subject adult education ua
dc.subject lifelong learning ua
dc.subject non-formal education ua
dc.subject informal education ua
dc.subject.classification 31.011-057.8 ua
dc.title Неформальна освіта в концепції lifelong learning ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу