Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харченко, С. В.
dc.contributor.author Бугайова, О. І.
dc.date.accessioned 2017-10-05T11:53:17Z
dc.date.available 2017-10-05T11:53:17Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Харченко С. В. Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами / С. В. Харченко, О. І. Бугайова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 8 : Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 6. – C. 213-221. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15829
dc.description.abstract У статті зроблено спробу встановити зв‘язок між психолінгвістичним аспектом реалізації текстів соціальної реклами та їх граматичним оформленням. Установлено, що вибір семантико-синтаксичної будови речень текстів соціальної реклами залежить і від використаних прийомів психологічного впливу на адресата. ua
dc.description.abstract В статье предпринята попытка установить связь между психолингвистическим аспектом реализации текстов социальной рекламы и их грамматическим оформлением. Установлено, что выбор семантико-синтаксического строения предложений текста социальной рекламы зависит и от использованных приемов психологического воздействия на адресата. ua
dc.description.abstract The article attempts to establish a connection between psycholinguistic aspects of social advertising‘s texts and their grammatical design. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальна реклама ua
dc.subject психолінгвістичний аспект ua
dc.subject социальная реклама ua
dc.subject психолингвистические аспект ua
dc.subject social advertisement ua
dc.subject psycholinguistic aspect ua
dc.subject.classification 81‘23:659.138.6 ua
dc.title Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу