Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель обучения профессиональной речи иностранных студентов-нефилологов : методический эксперимент

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васецкая, Л. И.
dc.date.accessioned 2017-09-25T12:36:31Z
dc.date.available 2017-09-25T12:36:31Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Васецкая Л. И. Модель обучения профессиональной речи иностранных студентов-нефилологов: методический эксперимент / Л. И. Васецкая // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 33-42. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15725
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме формирования коммуникативной компетенции у иностранных студентов-нефилологов для общения в учебно-профессиональной сфере. В работе описывается педагогический эксперимент, в основу которого положена разработанная автором методическая модель обучения профессиональной речи. Суть предлагаемой модели обучения заключается в идее обучения базисным интенциям профессиональной речи. Выделенный коммуникативный минимум определяет наполнение комплекса учебных материалов, а также контроля уровня сформированности коммуникативной компетенции в учебно-профессиональной сфере общения. ua
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі формування комунікативної компетенції у іноземних студентів-нефілологів для навчально-професійного спілкування. У роботі описано педагогічний експеримент, базою якого є розроблена автором методична модель навчання професійного мовлення. Суть поданої моделі навчання – це навчання базисним інтенціям професійного мовлення. Визначений комунікативний мінімум окреслює наповнення комплексу навчальних матеріалів, а також контролю рівня сформованості комунікативної компетенції у навчально- професійній сфері спілкування. ua
dc.description.abstract Article is devoted to the problem of formation the communicative competence of foreign studentsnonphylologist in teaching and professional spheres. This article describes the pedagogical experiment, which was based on a model developed by the author methodical training of professional speech. The essence of the proposed learning model is the idea of learning the professional speech basic intentions. Indicated communicative minimum defines the fullness of training materials and the level control of communicative competence formation in educational and professional spheres. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject профессиональная речь ua
dc.subject методический эксперимент ua
dc.subject професійне мовлення ua
dc.subject методичний експеримент ua
dc.subject professional speech methodological experiment ua
dc.subject baseline speech intention ua
dc.subject.classification 81’276.6 - 057.87 - 054.6 ua
dc.title Модель обучения профессиональной речи иностранных студентов-нефилологов : методический эксперимент ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу