Рівень інформаційної культури сучасної людини визначається багатьма критеріями: його
вмінням формулювати свої потреби в інформації, знанням загальнодоступних джерел інформації,
умінням користуватися нею та ефектиктивно шукати, оцінювати, використовувати
інформацію; створювати нову.
Безумовно, кожній людині сьогодні необхідні інформаційна кльтура і досвід практичного
використання комп’ютерів. Формування елементів інформаційної культури підростаючого
покоління – важливе завдання сьогодення, її вирішенням, в першу чергу, повинна займатися
загальноосвітня школа.
Уровень информационной культуры современного человека определяется многими
критериями: его умением формулировать свои потребности в информации, знанием
общедоступных источников информации, умением пользоваться ею и ефектиктивно искать,
оценивать, использовать информацию; создавать новую.
Безусловно, каждому человеку сегодня необходимы компьютерная грамотность и опыт
практического использования компьютеров.
Формирование компьютерной грамотности подрастающего поколения – важная задача
современности, ее решением, в первую очередь, должна заниматься школа.
The level of information culture of modern man is defined by many criteria: its ability to formulate
their information needs, knowledge of public information sources, the ability to use it and efektyktyvno
seek, evaluate, use the information, create a new one.
Of course, everyone now necessary computer skills and experience of practical use of computers.
Formation of the computer literacy of the younger generation – an important task today, to resolve,
primarily to engage in school.