Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Використання фотографії у навчальному фізичному експерименті

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Мєняйлов, С. М.
dc.contributor.author Сліпухіна, І. А.
dc.contributor.author Осауленко, Л. Б.
dc.date.accessioned 2017-09-21T13:22:41Z
dc.date.available 2017-09-21T13:22:41Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Мєняйлов С. М. Використання фотографії у навчальному фізичному експерименті / С. М. Мєняйлов, І. А. Сліпухіна, Л. Б. Осауленко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 48. – C. 110-114. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15678
dc.description.abstract Подано інформацію про фотографію як засіб навчального фізичного експерименту, включно з історичним аналізом досліджень із застосуванням фотографії. Предметом фотозйомки можуть бути явища, які охоплюють майже всі розділи фізики; таким чином, процес фотографування може широко застосовуватися на факультативних заняттях, під час самостійної роботи, стати основою для завдань проблемного характеру, допомагати у формуванні компетенцій учнів та студентів. Наведено приклад вирішення проблемної ситуації за допомогою фотофіксації результатів навчального експерименту. ua
dc.description.abstract Подается информация о фотографии как средстве учебного физического эксперимента, включительно с историческим анализом исследований с применением фотографии. Предметом фотосъемки могут быть явления, которые охватывают почти все разделы физики; таким образом, процесс фотографирования может широко применяться на факультативных занятиях, во время самостоятельной работы, стать основанием для задач проблемного характера, помогать в формировании компетенций учеников и студентов. Приведен пример разрешения проблемной ситуации с помощью фотофиксации результатов учебного эксперимента. ua
dc.description.abstract This article addresses photography as a means of the educational physics experiments, including a historical analysis of studies with the use of photography. The subject of photography can be phenomena, which cover almost all parts of physics, so the process of photography can be widely used in elective classes, during self work, become the basis for the problem based learning, to help forming the competences of pupils and students. An example of solving of the problem situation by means of photo fixation of results of the educational experiment is given as well. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject завдання проблемного характеру ua
dc.subject компетенція ua
dc.subject задания проблемного характера ua
dc.subject компетенция ua
dc.subject problem based tasks ua
dc.subject competence ua
dc.subject.classification 372.853 ua
dc.title Використання фотографії у навчальному фізичному експерименті ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics