ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Костиніч, О. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-09-21T06:19:19Z | |
dc.date.available | 2017-09-21T06:19:19Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Костиніч О. С. Психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання фізики / О. С. Костиніч // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 48. – C. 73-77. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15664 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання фізики які містять: підходи, принципи, функції, умови та поетапний аналіз навчальної діяльності. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены психолого-педагогические основы развития критического мышления старшеклассников в процессе обучения физике содержащие: подходы, принципы, функции, условия и поэтапный анализ учебной деятельности. | ua |
dc.description.abstract | The article describes the psychological and pedagogical foundations for the development of critical thinking in high school students learning physics containing: approaches, principles, functions, conditions and phase analysis of educational activity. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | критичне мислення | ua |
dc.subject | засади | ua |
dc.subject | принципи | ua |
dc.subject | критическое мышление | ua |
dc.subject | основы | ua |
dc.subject | принципы | ua |
dc.subject | critical thinking | ua |
dc.subject | foundations | ua |
dc.subject | principles | ua |
dc.subject.classification | 371.3:53(07) | ua |
dc.title | Психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання фізики | ua |
dc.type | Article | ua |