Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психолого-педагогічні основи розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку на уроках математики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Заяць, О. В.
dc.date.accessioned 2017-09-20T13:53:47Z
dc.date.available 2017-09-20T13:53:47Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Заяць О. В. Психолого-педагогічні основи розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку на уроках математики / О. В. Заяць // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 48. - C. 64-69. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15661
dc.description.abstract У статті розкрито психолого-педагогічні особливості розвитку логічного мислення молодших школярів на уроках математики, охарактеризовано шляхи формування логічного мислення у дітей молодшого шкільного віку. ua
dc.description.abstract В статье раскрыто психолого-педагогические особенности развития логического мышления младших школьников на уроках математики, охарактеризованы пути формирования логического мышления у детей младшего школьного возраста. ua
dc.description.abstract The article deals with the psychological and pedagogical features of logical thinking younger pupils in mathematics lessons, describes ways of creating logical thinking in children of primary school age. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject логіко-математичний розвиток ua
dc.subject діти молодшого шкільного віку ua
dc.subject логико-математическое развитие ua
dc.subject дети младшего школьного возраста ua
dc.subject logical-mathematical development of children of primary school age ua
dc.subject logical thinking ua
dc.subject.classification 373.47:637.03:16 ua
dc.title Психолого-педагогічні основи розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку на уроках математики ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics