Якимович, Тетяна Дмитрівна; Копельчак, Михайло Павлович(2020)
Мета статті полягає в обґрунтуванні методики та алгоритму внутрішнього моніторингу проекту. Представлено результати моніторингу освітнього проекту, який передбачив розроблення освітньої програми підготовки ...
Говорячи про креативність людини, передусім мають на увазі творчу особистість, яка нестандартно й оригінально мислить, має гнучкий розум, широку обізнаність, самостійність, спроможну знаходити вихід ...
Вища школа на сучасному етапі розвитку Української держави є одним із визначальних чинників відтворення інтелектуальних і продуктивних сил суспільства, розвитку духовної культури народу, запорукою майбутніх успіхів ...
Інтерактивні методики навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної і комунікативної діяльності, під час якої студенти є залученими до процесу пізнання, мають можливість розуміти і рефлектувати ...
Обґрунтовано залежність змісту професійного навчання від соціально обумовлених вимог до моделі фахівця. Доведено необхідність розрізнення моделі підготовки та діяльності фахівця. Висвітлено особливості ...
У статті висвітлено зміст поняття «усвідомлене емоційне реагування педагога»; наведено способи відреагування емоцій та їх короткий опис; запропоновано цінності і переконання, що зміцнюють готовність до ...
В статті розглянуто вплив народного мистецтва у формуванні етнокультурної компетентності майбутніх фахівців художнього профілю. Окреслено основні методи, форми та засоби впровадження в педагогічний процес.
У статті розглядаються питання розвитку комунікативних навичок в університетах США. Аналізуються навчальні програми університетів і комунальних коледжів США.
У статті розглянуто значення медіаграмотності для педагогічних працівників в умовах діяльності в інформаційному суспільстві. Визначено, що складовими медіаімунітету сучасного педагога є здатність ...
Оскільки, застарілі методи та засоби навчання не відповідають нинішнім вимогам сучасного заняття і не підлягають тенденціям стрімкого розвитку науково-технічного прогресу, а методологія навчання та науково-виховна ...
Стаття присвячена проблемі застосування ментальних карт у навчальних закладах професійної освіти. Зроблено висновок про те, що використання ментальних карт дозволяє оптимізувати процес підготовки викладача до занять та ...
У статті розглянуто і теоретично проаналізовано ряд методологічних підходів щодо професійної підготовки майбутніх фахівців. Автором обґрунтовано, що методологічні підходи виконують значну роль у професійній ...
У статті виокремлено форми інформаційної взаємодії в ПТНЗ із дидактичними цілями, розглянуто дидактичні можливості використання інформаційних технологій, шляхи впровадження та проблеми, які з ними пов’язані.
У статті розглядаються питання формування системи професійно-технічної освіти США. Акцентуються питання створення й функціонування комунальних коледжів як основної ланки підготовки висококваліфікованих ...
Основною метою нашого дослідження була перевірка теоретичних і практичних знань педагогів ЗПТО і ЗВО щодо застосування інтерактивних методів навчання у сучасній професійній підготовці фахівців художнього профілю; ...
Козловська, І. М.; Якимович, Тетяна Дмитрівна(2018)
Стаття присвячена проблемі інтеграції фундаментальних знань в закладах професійної освіти. Обгрунтовано методологічні аспекти формування фундаментальних знань. Зроблено висновок про те, що використання інтегративного ...
У статті наведено структуру і тематичний план навчально-практичного курсу «Основи професійної майстерності психолога», висвітлено ключові принципи, переконання та ціннісні настанови, формування яких сприяє ...