У статті висвітлено зміст поняття «усвідомлене емоційне реагування педагога»; наведено способи відреагування емоцій та їх короткий опис; запропоновано цінності і переконання, що зміцнюють готовність до ...
У статті виокремлено форми інформаційної взаємодії в ПТНЗ із дидактичними цілями, розглянуто дидактичні можливості використання інформаційних технологій, шляхи впровадження та проблеми, які з ними пов’язані.
Сліпчишин, Лідія Василівна(Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, 2014)
У статті розглядається духовний вимір взаємодії людини з технікою. Актуалізується проблема якості співвідношення внутрішнього світу і духовного потенціалу людини з предметним світом буття техносфери. Підкреслюється важливість ...
Сліпчишин, Лідія Василівна(Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2017)
У статті проаналізовано структуру технологічної культури та визначено її зміст для майбутніх робітників технічних професій. Виявлено, що в змісті стандартів професійно-технічної освіти відсутня інформація, яка сприяє ...
Сліпчишин, Лідія Василівна(Університет імені Альфреда Нобеля, 2020)
Статтю присвячено питанням навчання професійно спрямованого дизайну продукції в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Проаналізовано вплив технологічних можливостей сучасного виробництва на вимоги до ...
Оскільки, застарілі методи та засоби навчання не відповідають нинішнім вимогам сучасного заняття і не підлягають тенденціям стрімкого розвитку науково-технічного прогресу, а методологія навчання та науково-виховна ...
Висвітлено досвід викладання фахових дисциплін в умовах дуальної форми навчання. Виокремлено основні проблеми і чинники впливу на якість професійної підготовки випускників вищої школи в Україні. Встановлено, що викладання ...
Сліпчишин, Лідія Василівна(Інститут інноваційних технологій змісту освіти МОН України, 2014)
У статті розглядається духовний вимір взаємодії людини з технікою. Актуалізується проблема якості співвідношення внутрішнього світу і духовного потенціалу людини з предметним світом буття техносфери. Підкреслюється важливість ...
У статті викладено результати теоретичного аналізу досліджуваної проблеми; висвітлено визначення ключових понять «емоційні уміння педагога», «усвідомлене емоційне реагування», «позитивна взаємодія»; запропоновано ...
Сліпчишин, Лідія Василівна(Прикарпатський національний університет, 2014)
У статті розглядається важливість застосування естетичної інформації для розвитку художньо-технічної творчості. Визначається актуальність оновлення змісту професійної освіти фахівців технічних профілів підготовки на засадах ...
Сліпчишин, Лідія Василівна(ФОП Корпан Б. І., 2020)
Розглянуто важливість формування акмеологічної культури, яка є основою самореалізації та якісних змін особистості. Звернено увагу на роль суб’єктності та середовища в процесі життєтворчості людини. Наголошено на зв'язок ...
У статті розглянуто роль Павла Придаткевича у становленні художнього фахового шкільництва на Яворівщині. Проаналізовано життєвий і професійний шлях педагога і митця, виділено його внесок у формування традицій яворівського ...
Стаття знайомить з досвідом збереження української ідентичності в американському місті Гантер, в околицях якого проживає велика українська громада. Проаналізовано обставини будівництва Українського Центру Культури в Гантері. ...
Слипчишин, Лидия Васильевна(ФГНУ «Институт теории и истории педагогики» РАО, 2014)
В статье изложены рассуждения по поводу интеграции профессий как адаптационного механизма к потенциальным изменениям на рынке труда. Показано, что стратегии адаптивного типа дают возможность решить противоречия, возникающие ...
Слипчишин, Лидия Васильевна(Тульский государственный университет, 2013)
Розглянуто актуальність та обґрунтовування розвитку художньо-технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів, доведена необхідність вивчення її основ у контексті професійної діяльності.
Обґрунтовано доцільність та актуальність впровадження художньо-технічного проектування (індустріального дизайну) у фахову підготовку майбутніх кваліфікованих робітників технічного профілю. Визначено мету, завдання і напрями ...
Проаналізовано структуру професійно-практичної підготовки як педагогічного процесу: цілі (навчальна, розвивальна, виховна), зміст, принципи, методи, форми та засоби. Обгрунтовано, що принципи під час ...
Сліпчишин, Лідія Василівна; Мелько, Марина(Дрогобийький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2022)
Встановлено, що нові вимоги до компетентності фахівців кулінарного профілю актуалізують потребу застосування інноваційних підходів до професійної підготовки майбутніх робітників ресторанного господарства. Виявлено, що ...