Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Алгоритм оцінювання успішності засвоєння навчальної дисципліни студентом на основі теорії нечітких множин

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Пихтар, М. П.
dc.contributor.author Трунова, О. В.
dc.date.accessioned 2017-09-15T06:26:22Z
dc.date.available 2017-09-15T06:26:22Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Пихтар, М. П. Алгоритм оцінювання успішності засвоєння навчальної дисципліни студентом на основі теорії нечітких множин / М. П. Пихтар, О. В. Трунова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 14. – С. 134-141. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15574
dc.description.abstract У статті розглянуто алгоритм процесу визначення рівня засвоєння студентом дисципліни з урахуванням передбачених видів робіт, які включають адаптивне тестування. Модель базується на основі теорії нечітких множин і дозволяє проводити інтегральний облік кількісних і якісних факторів. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрен алгоритм процесса определения уровня усвоения студентом дисциплины с учетом предусмотренных видов работ, которые включают адаптивное тестирование. Модель базируется на основе теории нечетких множеств и позволяет проводить интегральный учет количественных и качественных факторов. Представлены основные этапы моделирования: нормирование накопленной суммы баллов на отрезке по уровням; задание классификационной шкалы и функции принадлежности качества лингвистических переменных; определение исходящего параметра в виде терм-множества значений; определение нечетких продукционных правил; аккумуляция вывода на основе метода центра тяжести; определение оценки уровня усвоения студентом учебной дисциплины. ua
dc.description.abstract The article describes the algorithm of the process of determining the level of mastering student discipline, taking account of the types of work that include adaptive testing. This model is based on the theory of fuzzy sets and allows the integral consideration of quantitative and qualitative factors. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject рівень засвоєння студентом дисципліни ua
dc.subject нечітка модель ua
dc.subject адаптивне тестування ua
dc.subject уровень усвоения студентом дисциплины ua
dc.subject нечеткая модель ua
dc.subject адаптивное тестирование ua
dc.subject Level of achievement a student discipline ua
dc.subject fuzzy model ua
dc.subject adaptive testing ua
dc.subject.classification 681.518:519.718 ua
dc.title Алгоритм оцінювання успішності засвоєння навчальної дисципліни студентом на основі теорії нечітких множин ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics