Викладено результати аналізу історичних аспектів розвитку методики викладання
квантової фізики в старшій школі та представлено її періодизацію як різновид класифікації, яка з
точки зору формальної логіки полягає у розбитті множини об'єктів на окремі класи за такими
ознаками: за розвитком нових понять у фізичній науці; за становленням і розвитком двоступеневої
системи фізичної освіти; за розвитком основних ідей, принципів та інновацій у методичній науці.
На підставі такого підходу запропоновано структурні одиниці нової методичної системи навчання
квантової фізики в старшій школі, що враховує сучасні тенденції розвитку системи фізичної освіти
в національній школі.
Изложены результаты анализа исторических аспектов развития методики преподавания
квантовой физики в старшей школе. Представлена ее периодизация как разновидность
классификации, которая с точки зрения формальной логики состоит в разбиении множества
объектов на отдельные классы по следующим признакам: по развитию новых понятий в физической
науке, по развитию двухступенчатой системы физического образования, по развитию основных
идей, принципов и инноваций в методической науке. На основании такого подхода предложены
структурные единицы новой методической системы изучения квантовой физики в старшей школе,
учитывающей современные тенденции образовательных процессов.
Results of the analysis of historical aspects of development of a technique of teaching of quantum
physics at the senior school are stated. Its periodization as a version of classification which from the point of
view of formal logic consists in splitting of set of objects into separate classes to following signs is
presented: on development of new concepts of a physical science, on development of two-level system of
physical formation, on development of the basic ideas, principles and innovations in a methodical science.
On the basis of such approach structural units of new methodical system of studying of quantum physics at
the senior school considering modern lines of educational processes are offered.