Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Chehlarova, T.
dc.contributor.author Sendova, E.
dc.date.accessioned 2017-09-08T12:03:54Z
dc.date.available 2017-09-08T12:03:54Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Chehlarova, T. Enhancing the inquiry-based learning via reformulating classical problems and dynamic software / T. Chehlarova, E. Sendova // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 8 : Ювілейний випуск з нагоди 80-річчя з дня народження доктора педагогічних наук, професора З. І. Слєпкань. – С. 125-132. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15458
dc.description.abstract Ми представляємо динамічні дидактичні сценарії, що базуються на динамічному ППЗ, наприклад GeoGebra, за допомогою якого можливі експерименти з геометричними об’єктами. Акцент здійснено на школярах у ролі дослідників, які працюють з динамічними конструкціями, формулюють гіпотези і самостійно досягають суті властивостей, після чого доводять їх. ua
dc.description.abstract Мы представляем динамические дидактические сценарии, базированные на динамическом софтуере, например как GeoGebra, с помощью которого возможны эксперименты с геометрическими объектами. Акцент поставлен на школьниках в роли исследователей, которые работают с динамическими конструкциями, формулируют гипотезы и самостоятельно достигают до сути свойств, после чего доказывают их. ua
dc.description.abstract We present dynamic scenarios based on dynamic software (such as GeoGebra) in which various experiments with geometric objects can be performed. The focus is on putting the learners in the role of investigators who are expected to explore the dynamic constructions, to formulate conjectures and then – to prove them as theorems of their own. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject GeoGebra ua
dc.subject експерименти ua
dc.subject школяр ua
dc.subject GeoGebra ua
dc.subject эксперименты ua
dc.subject школьник ua
dc.subject GeoGebra ua
dc.subject experiments ua
dc.subject learner ua
dc.title Enhancing the inquiry-based learning via reformulating classical problems and dynamic software ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу