Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль і місце дидактичних ігор у процесі вивчення медичної та біологічної фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пудова, С. С.
dc.date.accessioned 2017-09-08T11:25:18Z
dc.date.available 2017-09-08T11:25:18Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Пудова, С. С. Роль і місце дидактичних ігор у процесі вивчення медичної та біологічної фізики / С. С. Пудова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 8 : Ювілейний випуск з нагоди 80-річчя з дня народження доктора педагогічних наук, професора З. І. Слєпкань. – С. 103-108. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15452
dc.description.abstract У статті наведено приклади використання дидактичних ігор при вивченні медичної та біологічної фізики у ВМНЗ. Автор розкриває питання часу проведення ігор, рівня складності завдань, кількості учасників, ролі викладача та студентів при підготовці до ігор, впливу дидактичних ігор на мотивацію майбутніх лікарів до вивчення медичної та біологічної фізики та на формування їхніх професійних компетенцій, професійної етики. ua
dc.description.abstract В статье приведены примеры использования дидактических игр при изучении медицинской и биологической физики в ВМУЗ. Автор раскрывает вопросы времени проведения игр, уровня сложности заданий, количества участников, роли преподавателя и студентов при подготовке к играм, влияния дидактических игр на мотивацию будущих врачей к изучению медицинской и биологической физики и на формирование их профессиональных компетенций, профессиональной этики. ua
dc.description.abstract The article presents examples of the use of didactic games during the studying medical and biological physics in higher medical educational institution. Author reveals issues such as time of games, complexity of tasks, number of participants, the role of teacher and students in preparation for the games, game’s impact on the motivation of future doctors to studying medical and biological physics and on the formation of their professional competence, professional ethics. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дидактичні ігри ua
dc.subject медична та біологічна фізика ua
dc.subject дидактические игры ua
dc.subject медицинская и биологическая физика ua
dc.subject didactic games ua
dc.subject medical and biological physics ua
dc.title Роль і місце дидактичних ігор у процесі вивчення медичної та біологічної фізики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу