У даній роботі розглянута актуальність проблеми підвищення ефективності тренувань, спрямованих на підвищення рівня технічної підготовленості спортсменів у кікбоксінгу ISКА, за допомогою педагогічної оцінки (аналізу) їх тренером-викладачем. Розкриті поняття, які безпосередньо пов’язані з навчально-тренувальним процесом у спорті. Визначені основні структурні елементи навчання як соціально-педагогічної системи, основні форми навчально-тренувальної роботи зі спортсменами, елементи, які є характерними для групової-почасової системи організації процесу навчання у сучасній ДЮСШ. Розглянуто навчальний процес як цілісну динамічну систему. Визначено відмінності педагогічного процесу в галузі спортивного тренування. Встановлено етапи технології розв’язання тренером з кікбоксингу ISКА педагогічних завдань. Визначені основні форми аналізу і самоаналізу заняття у педагогіці; ознаки зростання педагогічної майстерності тренера з кікбоксингу ISКА; критерії оцінювання рівня якості навчально-тренувального заняття з вивчення техніки кікбоксінгу ISКА.
В данной работе рассмотрена актуальность проблемы повышения эффективности тренировок, направленных на повышение уровня технической подготовленности спортсменов в кикбоксинге ISКА, при помощи педагогической оценки (анализа) их тренером-преподавателем. Раскрыты понятия, которые непосредственно связаны с учебно-тренировочным процессом в спорте. Определены основные структурные элементы обучения как социально-педагогической системы; основные формы учебно-тренировочной работы со спортсменами; элементы, которые являются характерными для группово-почасовой системы организации процесса обучения в современной ДЮСШ. Рассмотрен учебный процесс как целостная динамическая система. Определены отличительные черты педагогического процесса в сфере спортивной тренировки. Установлены этапы технологии решения тренером по кикбоксингу ISКА педагогических задач. Определены основные формы анализа и самоанализа занятия в педагогике, признаки повышения педагогического мастерства тренера по кикбоксингу ISКА, критерии оценки уровня качества учебно-тренировочного занятия, направленного на изучение техники кикбоксинга ISКА.
.In this paper the author consider the problem of improving the efficiency of trainings aimed at increasing the level of preparedness of athletes in kickboxing by using pedagogical evaluation (analysis) of their coach-teacher. Disclosure concepts which are directly connected with scientific-training process in sport. Designated the basic structural elements of training, such as socio-pedagogical system, the main forms of teaching and training work with athletes. Elements that are characterize of group-hoursly system of organization of educational process in modern children’s sports school. Considered the educational process as an integrated dynamic system. Found differences in the pedagogical process in the environment of athletic training. Established stages of technology solutions trainer of kickboxing teaching job. The main forms of analysis and introspection practice in teaching, evidence of teaching excellence coach of kickboxing ISKA. Criteria of level of quality training sessions to study the technique of kickboxing ISKA.