Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Стратегія інтертекстуальності в коментарях масової та якісної преси : (на матеріалі німецьких газет "BILD" та "Frankfurter Allgemeine Zeitung"

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваленко, Н. М.
dc.date.accessioned 2017-07-26T09:11:44Z
dc.date.available 2017-07-26T09:11:44Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Коваленко Н. М. Стратегія інтертекстуальності в коментарях масової та якісної преси : (на матеріалі німецьких газет "BILD" та "Frankfurter Allgemeine Zeitung" / Н. М. Коваленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 9 : Сучасні тенденції розвитку мов, Вип. 13. - С. 106-111 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15124
dc.description.abstract У статті розглянуто стратегію інтертекстуальності в мовленнєвому жанрі “коментар” у німецьких газетах “BILD” та “Frankfurter Allgemeine Zeitung”. Проаналізовано особливості цитування та алюзії, схарактеризовано їхні функції. Доведено, що чинник адресата впливає на реалізацію стратегії інтертекстуальності в масовому та якісному виданнях. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрена стратегия интертекстуальности в речевом жанре “комментарий” в немецких газетах “BILD” и “Frankfurter Allgemeine Zeitung”. Проанализированы особенности цитат и аллюзий, дана характеристика их функций. Доказано, что фактор адресата влияет на стратегию интертекстуальности в массовом и качественном изданиях. ua
dc.description.abstract The article examines the strategy of intertextuality in the speech genre “commentary“ in German newspapers “BILD” and “Frankfurter Allgemeine Zeitung”. It represents an analysis of distinctive qualities of citation and allusion and describes their functions. The research provides evidence that the recipient factor influences the realization of the strategy of intertextuality in the tabloid and reputable newspaper. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject чинник адресата ua
dc.subject мовленнєвий жанр “коментар” ua
dc.subject стратегія інтертекстуальності ua
dc.subject цитування ua
dc.subject алюзія ua
dc.subject фактор адресата ua
dc.subject речевой жанр “комментарий” ua
dc.subject стратегия интертекстуальности ua
dc.subject цитирование ua
dc.subject аллюзия ua
dc.subject recipient factor ua
dc.subject speech genre “commentary” ua
dc.subject the strategy of intertextuality ua
dc.subject citation ua
dc.subject allusion ua
dc.title Стратегія інтертекстуальності в коментарях масової та якісної преси : (на матеріалі німецьких газет "BILD" та "Frankfurter Allgemeine Zeitung" ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу