Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Срочиньскі, В.
dc.date.accessioned 2012-10-20T21:28:04Z
dc.date.available 2012-10-20T21:28:04Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Срочиньскі В. Виховне середовище: постановка проблеми / В. Срочиньскі // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 1 : збірник наукових праць. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. – С. 243-263 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1492
dc.description.abstract У статті зроблено аналіз терміну середовище з точки зору різних наук. У цьому значенні термін виховання, як ціленаправлений вплив дорослих на дітей і молодь, відноситься до середовища. Розроблено теоретичну модель, яка показує можливості підходу комплексного наукового аналізу виховного середовища. ru_RU
dc.description.abstract In the article the analysis of concept of an environment from the point of view of different sciences is made. In this meaning concept "education" as purposeful influence of adults on children and youth, concerns an environment. The theoretical model that shows possibilities of the complex scientific analysis of an educational environment is developed. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject середовище ru_RU
dc.subject виховання ru_RU
dc.subject комплексний науковий аналіз ru_RU
dc.subject environment ru_RU
dc.subject education ru_RU
dc.subject complex scientific analysis ru_RU
dc.subject.classification 37.06 ru_RU
dc.title Виховне середовище: постановка проблеми ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу