ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Омельченко, Я.М. | |
dc.date.accessioned | 2012-10-20T20:52:02Z | |
dc.date.available | 2012-10-20T20:52:02Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Омельченко Я.М. Вплив тривожних станів різної інтенсивності на навчальну успішність молодших школярів / Я.М. Омельченко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 1 : збірник наукових праць. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. – С. 190-201 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1488 | |
dc.description.abstract | Викладено результати дослідження внутрішнього змісту переживань у молодших школярів з різною інтенсивністю тривожних станів. Розглянуто особливості впливу тривожних станів на навчальну успішність дітей | ru_RU |
dc.description.abstract | The article includes results of the investigation of anxious feelings internal content of schoolboys with different intensivety of anxious states. It is revealed the peculiarity of the impact of children`s anxious states on their performance in studies. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | тривожні стани | ru_RU |
dc.subject | глибинний стан тривожних переживань | ru_RU |
dc.subject | тривожність | ru_RU |
dc.subject | anxious states | ru_RU |
dc.subject | profound content of anxiety experiences | ru_RU |
dc.subject | anxiety | ru_RU |
dc.subject.classification | 159.964.3 - 053.5(048) | ru_RU |
dc.title | Вплив тривожних станів різної інтенсивності на навчальну успішність молодших школярів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |