Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Вплив тривожних станів різної інтенсивності на навчальну успішність молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Омельченко, Я.М.
dc.date.accessioned 2012-10-20T20:52:02Z
dc.date.available 2012-10-20T20:52:02Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Омельченко Я.М. Вплив тривожних станів різної інтенсивності на навчальну успішність молодших школярів / Я.М. Омельченко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 1 : збірник наукових праць. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. – С. 190-201 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1488
dc.description.abstract Викладено результати дослідження внутрішнього змісту переживань у молодших школярів з різною інтенсивністю тривожних станів. Розглянуто особливості впливу тривожних станів на навчальну успішність дітей ru_RU
dc.description.abstract The article includes results of the investigation of anxious feelings internal content of schoolboys with different intensivety of anxious states. It is revealed the peculiarity of the impact of children`s anxious states on their performance in studies. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject тривожні стани ru_RU
dc.subject глибинний стан тривожних переживань ru_RU
dc.subject тривожність ru_RU
dc.subject anxious states ru_RU
dc.subject profound content of anxiety experiences ru_RU
dc.subject anxiety ru_RU
dc.subject.classification 159.964.3 - 053.5(048) ru_RU
dc.title Вплив тривожних станів різної інтенсивності на навчальну успішність молодших школярів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics