Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аналіз стану розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів у системі післядипломної педагогічної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепурченко, О. В.
dc.date.accessioned 2017-06-27T10:18:29Z
dc.date.available 2017-06-27T10:18:29Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Чепурченко О. В. Аналіз стану розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів у системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Чепурченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / Ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). – Вип. 22 (32). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 232-235 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14823
dc.description.abstract У статті зроблено аналіз загального стану розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів Луганської області: охарактеризовано вибірку учасників експерименту: освіта, стаж роботи, мотиви їх професійної діяльності, ступінь задоволеності обраною професією тощо; визначено й проаналізовано їх професійні потреби й запити, найбільш ефективні форми розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів у системі післядипломної педагогічної освіти. ua
dc.description.abstract В статье сделан анализ общего состояния развития профессионализма шк ольных библиотекарей Луганской области: охарактеризована выборка участников эксперимента: образование, стаж работы, мотивы профессиональной деятельности, степень удовлетворенности выбранной профессией и т. д.; определены и проанализированы их профессиональные потребности и запросы, наиболее эффективные формы развития профессионализма школьных библиотекарей в системе последипломного педагогического образования. ua
dc.description.abstract The article analyzes the overall condition of the professionalism of school librarians Luhansk region is characterized sample of participants of the experiment: education, work experience, motives of professional activity, the degree of satisfaction of their chosen profession and so on; identified and analyzed their professional needs and requests, the most efficient forms of professional development of school librarians in the system of postgraduate pedagogical education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject міжкурсовий період ua
dc.subject профессиональное развитие ua
dc.subject межкурсовой период ua
dc.subject professional development ua
dc.subject intercourse period of active forms of learning ua
dc.subject.classification 37.013.83 ua
dc.title Аналіз стану розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів у системі післядипломної педагогічної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу