Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток поглядів на особистість вчителя в Україні ХVІ - початку ХХ ст.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коломієць, М. Б.
dc.date.accessioned 2017-06-06T10:06:00Z
dc.date.available 2017-06-06T10:06:00Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Коломієць М. Б. Розвиток поглядів на особистість вчителя в Україні ХVІ - початку ХХ ст. / М. Б. Коломієць // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: «Актуалітети філологічної освіти та науки»: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - . Вип. 20 (30). (Спец. вип.). - C. 112-115 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14458
dc.description.abstract У статті розкрито становлення ідей щодо особистості вчителя в історії української педагогічної думки в ХVI – на початку ХХ століттях. Зазначено, що вперше офіційно визначені вимоги до особистості вчителя у братських школах України в XVII столітті. Подальшого розвитку ідеї «педагогічного покликання» набули в працях Г.Сковороди. У ХІХ столітті прогресивні педагоги загострюють проблему підготовки вчителів для народних шкіл (О.Духнович, М.Пирогов, П.Куліш, К.Ушинський). Зростає увага до особистісних і професійних якостей учителів (М.Корф, М.Демков, С.Миропольський, І.Огієнко). ua
dc.description.abstract В статье раскрыто становление идей относительно личности учителя в истории украинской педагогической мысли в ХVI- начале ХХ веков. Отмечено, что впервые официально определены требования к личности учителя в братских школах Украины XIVII века. Дальнейшее развитие идеи «педагогического призвания» получили в работах Г.Сковороды. В ХІХ веке прогрессивные педагоги обостряют внимание к проблеме подготовки учителей для народных школ (А. Духнович, Н.Пирогов, П. Кулиш, К.Ушинский). Повышается внимание к личностным и профессиональным качествам учителей (Н.Корф, Н.Демков, С.Миропольский, И.Огиенко). ua
dc.description.abstract This article summarizes the development of the ideas of the teacher’s individuality in the history of the Ukrainian pedagogical thought from ХVI to the beginning of ХХ centuries. It is mentioned that the first requirements to teacher’s personality in brotherhood schools of Ukraine were officially defined in XVII century. The ideas of «teaching vocation» have got their further development in the works of H. Skovoroda. In the XIX century, progressive educators accentuated the importance of a question of training teachers for the people’s schools (O. Dukhnovych, M. Pyrohov, P. Kulish, K. Ushynsky). The attention to the personal and professional qualities of teachers increases (M. Korf, M. Demkov, S. Myropolsky, I. Ohiyenko). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистість вчителя ua
dc.subject народний учитель ua
dc.subject якості вчителя ua
dc.subject личность учителя ua
dc.subject народный учитель ua
dc.subject качества учителя ua
dc.subject personality of the teacher ua
dc.subject people’s teacher ua
dc.subject teacher’s qualities ua
dc.subject.classification 371.13 ua
dc.title Розвиток поглядів на особистість вчителя в Україні ХVІ - початку ХХ ст. ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу