ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Білецька, І. О. | |
dc.date.accessioned | 2017-05-30T08:38:50Z | |
dc.date.available | 2017-05-30T08:38:50Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Білецька І. О. Американський досвід підготовки вчителів іноземних мов / І. О. Білецька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: «Актуалітети філологічної освіти та науки»: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - . Вип. 20 (30). (Спец. вип.). - C. 26-30 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14360 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано структуру, зміст та цілі, характерологічні особливості підготовки вчителів іноземних мов у США. В основі сучасної моделі підготовки фахівців у Сполучених Штатах лежить компетентнісно орієнтоване навчання, що дало можливість модернізувати загальноприйняті освітні цінності та розпочати новий етап розвитку американської системи освіти. | ua |
dc.description.abstract | В статье проанализирована структура, содержание и цели, характерные особенности подготовки учителей иностранных языков в США. В основе современной модели подготовки профессионалов в Соединенных Штатах лежит компетентносно [компетентностно] ориентированное обучение, которое дало возможноть [возможность] модернизировать общепринятые образовательные ценности и начать новый этап развития американской системы образования. | ua |
dc.description.abstract | The structure, content and aims, characteristic peculiarities of foreign language teachers training in the USA have been analyzed in the article. Competence oriented education that has given a capability to modernize general educational values and to start a new developmental stage of American educational system lies in the basis of a modern model of professional training. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | вчитель іноземної мови | ua |
dc.subject | компетентнісний підхід | ua |
dc.subject | профессиональная подготовка | ua |
dc.subject | учитель иностранных языков | ua |
dc.subject | компетентностный подход | ua |
dc.subject | professional training | ua |
dc.subject | foreign language teacher | ua |
dc.subject | competence approach | ua |
dc.subject.classification | 378(73) : 811(07) | ua |
dc.title | Американський досвід підготовки вчителів іноземних мов | ua |
dc.type | Article | ua |