ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Sroczyński, W. | |
dc.date.accessioned | 2012-10-10T10:40:46Z | |
dc.date.available | 2012-10-10T10:40:46Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Sroczyński W. O poznawaniu środowiska wychowawczego – zarys problemu / W. Sroczyński // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 4 : збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – C. 171-184 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1434 | |
dc.description.abstract | У статті звертається увага на такі основні моменти: педагог повинен мати знання про властивості природних умов виховання; суспільна праця є надзвичайним типом просуспільної діяльності; суспільне середовище функціонує двома способами: як об`єктивна і суб`єктивна реальність; формування особистості вихованців та їхнього біологічного та фізичного потенціалів відбувається за допомогою професійного виховання, а також впливає на сприйняття об`єктивного суспільного світу і конструювання суб`єктивного світу. | ru_RU |
dc.description.abstract | W niniejszym szkicu przedmiotem analizy jest metoda studiowania koncepcji środowiska, prezentowanych w literaturze pedagogiki społecznej, a także strategii badawczych samego środowiska. | ru_RU |
dc.language.iso | pl | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject.classification | 316.74:37 | ru_RU |
dc.title | O poznawaniu środowiska wychowawczego – zarys problemu | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |