Дисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі визначення педагогічних умов творчої самореалізації майбутніх учителів музики у процесі виконавської діяльності.
Конкретизовано сутність та зміст означеного феномену, доведено залежність ефективності функціонування структурних компонентів формування здатності студентів до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності від забезпечення певних педагогічних умов. Розроблено й апробовано поетапну методику, яка експериментально доводить ефективність організованих педагогічних умов та передбачає мотиваційну спрямованість установок студентів на самореалізацію; практичне втілення їх художньо-педагогічних задумів та реалізацію мети творчого самовираження.
The dissertation is devoted to the actual problem pedagogical conditions creative self-realization of the future music teacher’s in the process of the performer activity. This dissertation concrete essence and contents of presentage phenomen reduced dependence efficacy in functions of structure components in forming capable of students creative self-realization in process of the performance activity in case of realization the teacher’s conditions. The methodic was worked out, adapted and experimental results are confirmed the efectivity of organized pedagogical conditions and provide for motivation reality mounts of students for creative self-realization; the practical realization of their artistic-pedagogical devices and realization of aim in creative self-realization.