Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Навчальна практика як засіб реалізації прикладної спрямованості навчання математики в основній школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Вагіна, Наталя Степанівна
dc.date.accessioned 2012-09-28T07:00:06Z
dc.date.available 2012-09-28T07:00:06Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Вагіна, Наталя Степанівна. Навчальна практика як засіб реалізації прикладної спрямованості навчання математики в основній школі : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.0.02 / Н. С. Вагіна ; наук. кер. В. І. Шавальова ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1374
dc.description.abstract У роботі науково обґрунтовано методичну систему організації і проведення навчальної практики з математики в основній школі (у межах щорічної навчальної практики учнів 5-8-х класів). Розроблено теоретичну модель змісту практики і методичні основи педагогічного управління даним видом навчально-пізнавальної діяльності школярів, а також орієнтовну програму та інші компоненти навчально-методичного забезпечення, які можуть використовуватись вчителями математики і під час основного навчального процесу (методичні рекомендації щодо планування і проведення практикумів із техніки обчислювань, моделювання просторових фігур, проведення вимірювальних робіт на місцевості; навчально-практичних занять інтегрованого характеру, лабораторних робіт і предметних екскурсій тощо). Значне місце в розробленому змісті практики належить використанню комп’ютерних технологій навчання. У процесі дослідження теоретично обґрунтовано і практично підтверджено вплив навчальної практики на формування практичних компетентностей, інтересу учнів до математики та впевненості в її використанні. ru_RU
dc.description.abstract In the dissertation the scientific grounding of methodic of organizing and conducting yearly school training of mathematics at general school as training-oriented component of the system of mathematics training and the meaning of realization of applied orientation of teaching mathematics on basic level of general secondary education has been accomplished. The theoretic model of training’s content and its pedagogical control has been developed, as well as the main components of teaching and methodic providing for 5-8 grades, which can be used by teaches of mathematics during the basic school process (oriented program, methodic recommendations on planning of school-training integrated complexes). The influence of school training on providing qualitative results of teaching mathematics, on forming pupils’ confidence of its usability and their interest in mathematics has been confirmed on practice. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавничо-поліграфічний центр ТОВ “Модем-1” ru_RU
dc.subject школа основна ru_RU
dc.subject прикладна спрямованість навчання ru_RU
dc.subject навчальна практика з математики ru_RU
dc.subject практичні компетентності учнів ru_RU
dc.subject basic school ru_RU
dc.subject applied orientation of teaching ru_RU
dc.subject mathematics school training ru_RU
dc.subject practical competences of pupils ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016:51:371.388 ru_RU
dc.title Навчальна практика як засіб реалізації прикладної спрямованості навчання математики в основній школі ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics