ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ліпська, Світлана Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2012-09-27T09:51:18Z | |
dc.date.available | 2012-09-27T09:51:18Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Ліпська, Світлана Леонідівна. Методичні засади удосконалення музично-виконавської підготовки учнів в умовах позашкільної спеціалізованої освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. Л. Ліпська ; наук. кер. О. П. Щолокова ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1370 | |
dc.description.abstract | У дисертації досліджується проблема удосконалення музично-виконавської підготовки учнів в умовах позашкільної спеціалізованої освіти. Здійснено історико-теоретичний аналіз становлення музично-педагогічних концепцій, охарактеризовано особливості організації музичного навчання в інструментальному класі спеціалізованого позашкільного закладу. Конкретизовано сутність музично-виконавської підготовки учнів, обґрунтовано змістове наповнення її структурних компонентів, запропоновано комплексну діагностику рівнів їх сформованості. На основі визначених методичних засад розроблено та експериментально перевірено методику удосконалення музично-виконавської підготовки учнів, зорієнтовану на їх всебічний художньо-творчий розвиток. В основу її поетапної реалізації покладено дотримання провідних напрямків роботи, врахування основних педагогічних принципів, забезпечення оптимальних організаційно-педагогічних умов та варіативне використання комплексу методів навчання. Доведено важливість одержаних результатів для подальшого розвитку теорії та методики музичної освіти. | ru_RU |
dc.description.abstract | The thesis deals with the problem of the methodical provision of the process of pupils' music-performing training in the conditions of additional specialized education. The historical-theoretical analysis of music-pedagogical conceptions' formation has been carried out, modern tendencies concerning forms and methods of the organization of pupils' music-instrumental training have been characterized. The essence of music-performing training has been concretized; profound filling of the necessary structural components has been defined; complex methods of the diagnostics of their formation's levels have been offered. The organization's content of the additional specialized institution's educational process to provide the pupils' all-round artistic-creative development has been determined. On the basis of the determined methodical principles the methodical model of the improvement of pupils' music-performing training has been developed and experimentally checked. The importance of the received results for the further development of music-pedagogical theory and practice has been proved. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | музично-інструментальне навчання | ru_RU |
dc.subject | позашкільна спеціалізована освіта | ru_RU |
dc.subject | методичні засади удосконалення музично-виконавської підготовки | ru_RU |
dc.subject | художньо-творчий розвиток учнів | ru_RU |
dc.subject | music-performing training | ru_RU |
dc.subject | additional specialized education | ru_RU |
dc.subject | methodical principles of music-performing training's improvement | ru_RU |
dc.subject | artistic-creative development of pupils | ru_RU |
dc.subject.classification | 372.878:374.036 (043.5) | ru_RU |
dc.title | Методичні засади удосконалення музично-виконавської підготовки учнів в умовах позашкільної спеціалізованої освіти | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |