Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методична підготовка майбутніх учителів музики: праксеологічний контекст

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бодрова, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2017-04-27T11:53:09Z
dc.date.available 2017-04-27T11:53:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бодрова Т. О. Методична підготовка майбутніх учителів музики: праксеологічний контекст / Т. О. Бодрова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 7-12 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13707
dc.description.abstract У статті знайшли висвітлення питання оптимізації змістової та процесуальної складових методичної підготовки майбутніх учителів музики на основі використання раціональної технології праці. Автором доведено ефективність застосування праксеологічних чинників продуктивності навчально-професійної діяльності студентів, обґрунтовано домінантну роль виробничо-технологічних відносин у процесі набуття досвіду безпосереднього спілкування з учнями засобами музичного мистецтва, запропоновано конструктивні умови формування методичної компетентності та особистісного ресурсу майбутнього педагога-музиканта. ua
dc.description.abstract В статье нашли освещение вопросы оптимизации содержательной и процессуальной составляющих методической подготовки будущих учителей музыки на основе использования рациональной технологии труда. Автором доказано эффективность использования праксеологических составляющих продуктивности учебно-профессиональной деятельности студентов, обосновано доминантную роль производственно-технологических отношений в процессе приобретения опыта непосредственного общения с учащимися средствами музыкального искусства, предложено конструктивные условия формирования методической компетентности и личностного ресурса будущего педагога-музыканта. ua
dc.description.abstract The article highlights the issues of optimization of substantive and procedural components in the methodological preparation of future music teachers on the basis of the rational technology of work. The author proves the effectiveness of praxeological components of productivity of students’ professional learning activities, substantiates the dominant role of production-technology relationships in the process of acquiring the experience of direct communication with students by means musical arts, and proposes constructive conditions for the formation of methodological competence and personal resources of the future educator-musician. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя ua
dc.subject методична підготовка майбутніх учителів музики ua
dc.subject праксеологічний контекст ua
dc.subject продуктивність педагогічної праці ua
dc.subject виробничо-технологічні відносини ua
dc.subject methodological preparation of future music teachers ua
dc.subject praxiological context ua
dc.subject productivity of pedagogical work ua
dc.subject production-technology relations ua
dc.subject методическая подготовка будущих учителей музыки ua
dc.subject праксеологический контекст ua
dc.subject продуктивность педагогического труда ua
dc.subject производственно-технологические отношения ua
dc.subject.classification 37.091.12.11. 3 -051:78 ua
dc.title Методична підготовка майбутніх учителів музики: праксеологічний контекст ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу