Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади застосування дидактичних засобів у навчанні фізики в класах природничого профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вагіс, Алла Іванівна
dc.date.accessioned 2012-09-27T09:32:52Z
dc.date.available 2012-09-27T09:32:52Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Вагіс, Алла Іванівна. Методичні засади застосування дидактичних засобів у навчанні фізики в класах природничого профілю : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А. І. Вагіс ; наук. кер. А. І. Павленко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1368
dc.description.abstract У дисертації обґрунтовані теоретико-методичні засади застосування дидактичних засобів з фізики у класах природничого профілю. Встановлено, що ефективність і результативність навчання фізики учнів у класах природничого профілю підвищується, якщо використовуються спеціально призначені дидактичні засоби та реалізується компетентнісний підхід у процесі профільного навчання, який поєднує у собі особистісно орієнтований та діяльнісний підходи. Компетентнісний підхід у профільному навчанні фізики сприяє профільно-професійному самовизначенню учнів, формує профільну і предметно-профільну компетентність. Методика застосування дидактичних засобів з фізики з позиції формування профільно-предметної компетентності учня з фізики природничого профілю ґрунтується на реалізації міжпредметних зв’язків фізики з природничими дисциплінами (хімія, біологія, географія, медицина), профільно-професійному і прикладному спрямуванні навчання, формуванні загальнопредметних вмінь і метапредметних результатів навчання, застосуванні узагальнених планів роботи учнів з ДЗФ, застосуванні методу екземплярності, методу портфоліо. Основні результати дослідження впроваджені в процес навчання фізики учнів у класах природничого профілю. Вчителям фізики для природничого профілю навчання запропоновані: навчальні програми інтегративних профільних спецкурсів “Вступ до біофізики”, “Фізика і екологія”, збірник методичних рекомендацій і дидактичних матеріалів з молекулярної фізики. ru_RU
dc.description.abstract In the dissertation theoretical and methodical principles of application of didactic means in teaching physics in the natural profile classes are substantiated. It is set, that the efficiency and effectiveness of teaching physics of schoolchildren in the natural profile classes rises, if specially appointed means of teaching are used and competency approach is realized in the process of profile teaching. This approach combines personal - oriented and active ones. The basic results of the dissertation research are inculcated in the process of teaching physics of schoolchildren in the natural profile classes. Teachers of physics working in the classes of natural profile are offered curriculums for the special courses “Introduction into Biophysics”, “Physics and Ecology”, the collection of didactic materials in Physics. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject фізика ru_RU
dc.subject дидактичні засоби ru_RU
dc.subject природничий профіль ru_RU
dc.subject компетентністний підхід ru_RU
dc.subject physics ru_RU
dc.subject didactic means ru_RU
dc.subject natural profile ru_RU
dc.subject competency approach ru_RU
dc.subject.classification 371.3:53 ru_RU
dc.title Методичні засади застосування дидактичних засобів у навчанні фізики в класах природничого профілю ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу