В статті наводяться результати змін функціонального та психофізіологічного стану організму
студенток, які на протязі навчального року проводили заняття з фізичного виховання (ФВ) на основі урахування фізіологічних змін, які
відбуваються в жіночому організмі на протязі менструального циклу (МЦ). У відповідності до результатів самоконтролю регулювали обсяг
та інтенсивність фізичних вправ в процесі ФВ згідно фаз МЦ. Результати двоетапного анкетування, психофізіологічного тестування та
аналізу щоденників показали ефективність використаних методологічних підходів до процесу ФВ студенток.
В статье приводятся результаты изменений функционального
состояния организма студенток, которые на протяжении учебного года проводили занятия по физическому воспитанию (ФВ) на основе
учета физиологических изменений, происходящих в женском организме в течение менструального цикла (МЦ). В соответствии с
результатами самоконтроля регулировали объем и интенсивность физических упражнений в процессе ФВ согласно фазам МЦ. Результаты
двухэтапного анкетирования, психофизиологическое тестироване и анализ дневников показали эффективность использованных
методологических подходов к процессу ФВ студенток.
The article presents the results of changes in the functional state of an organism of woman-students who during the school year, held classes in physical education (PE) by taking into account the physiological changes that occur in the
female body during the menstrual cycle (MC). In accordance with the results of self-regulate the amount and intensity of exercise in the PE in accordance with the phases of the MC. The results of a two-stage survey, psychophysiological testing
and analysis of the diaries showed the effectiveness of the methodological approach used in the process of PE woman-students.