У статті на основі критичного аналізу біологізаторської концепції,
соціологізаторського підходу та біосоціальної концепції щодо інтерпретації
феномена людини зроблено обґрунтування і зміщено акценти на сприйняття
особистості людини як біопсихосоціальної цілісності. Це створює теоретичне
підґрунтя для системного підходу у забезпеченні соціалізації особистості
студента через соціокультурне середовище вищого навчального закладу.
В статье на основе критического анализа биологизаторской
концепции, социологизаторского подхода и биосоциальной концепции
относительно интерпретации феномена человека обоснованы и
смещены акценты на восприятие личности как биопсихосоциальной
ценности. Это создает теоретическую основу для системного подхода в
обеспечении социализации личности студента через социокультурную
среду высшего учебного заведения.
The biological conceptions, sociological approach, biological and social
conceptions of person were reconsidered from the critical point of view in the
given paper. The accent was displaced on the personality?s perception as biological and psychosocial value. This position is qualified as the theoretical base for
system approach to providing of student socialization in the context of higher
educational establishment?s social and cultural sphere.