Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Терещенко, Юрій
dc.date.accessioned 2017-03-24T14:24:39Z
dc.date.available 2017-03-24T14:24:39Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Юрій Терещенко Віра як світоглядний креатив життєдіяльності людини / Терещенко Юрій // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 216-227 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13057
dc.description.abstract У статті йдеться про віру як вектор педагогічних зусиль та смислове різночитання її церквою та школою, про значущість віри для творення громадянського суспільства, укорінення толерантності, розбудови особистісно-орінєнтованого навчання. Віра характеризується як переконання, персоналізований світогляд, відправна точка життєдіяльних зусиль, свідоме визнання людиною істинного на підставі переживання суб’єктивно значущого, як неодмінне доповнення до аргументації розуму. Загострюється увага на тлумаченні віри як довіри людини до себе, наявності в неї сформованого власного закону смислової життєдіяльності. Означено питання, які варті дискусії із приводу тлумачення віри як персоналізованого світогляду. Висловлюються судження щодо започаткування релігійного сегменту педагогічною наукою освітньо-віросмислової траєкторії. ua
dc.description.abstract В статье идет речь о вере как векторе педагогических усилий и смысловом разночтении веры церковью и школой, о значении веры для создания гражданского общества, укоренения толерантности, личностно-ориентированного обучения. Вера характеризуется как убеждение, персонализированное мировоззрение, отправная точка жизненных усилий, сознательное принятие человеком истинного на основе переживания субъективно-значимого, как обязательное дополнение к аргументации разума и т.д. Обращается внимание на толкование веры как доверия человека к себе, наличия сформированного собственного закона смысловой жизнедеятельности. Определяются вопросы, которые могут быть предметом дискуссии о вере как персонализованном мировоззрении. Высказываются суждения о религиозном сегменте созидания педагогической наукой образовательно веросмысловой траектории. ua
dc.description.abstract The faith as a vector of the pedagogical efforts and the semantic alternative version of the faith in church’s a school’s interpretation, the significance of the faith for civil society’s becoming, introduction of a tolerance, personal and oriented training were examined in the given paper. The faith is characterized as conviction, personalized outlook, starting point of life efforts, conscious perception of true sense by person on the base of feeling of subjective and significant experience, as obligatory addition to mind’s argumentation etc. The faith’s interpretation as a confidence of the person to him/herself, presences of created personal law of meaning vital activity are considered. The debatable questions about the faith as the personalized outlook are determined. The judgments about religious segment of creation of educationally faith-meaning trajectory by pedagogic science are formulated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject віра ua
dc.subject школа ua
dc.subject церква ua
dc.subject вера ua
dc.subject школа ua
dc.subject церковь ua
dc.subject faith ua
dc.subject school ua
dc.subject church ua
dc.title Віра як світоглядний креатив життєдіяльності людини ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу