Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клепко, Сергій
dc.date.accessioned 2017-03-22T18:03:12Z
dc.date.available 2017-03-22T18:03:12Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Сергій Клепко Інтеграція і поліморфізм знання у вищій освіті. Частина ІІІ / Клепко Сергій // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 22-33 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13029
dc.description.abstract Досліджується перебудова освіти та утиск інформації засобами візуалізації на основі естетичних закономірностей. З’ясовуються альтернативи ідеалу єдності науки, концепціям холістської псевдоінтеграції, екстенсивної інтеграції. Процеси інтеграції концептуалізуються в голографічній моделі вищої освіти як єдності предметної (ресологічної), опорної (знаннєвої) та комунікативної хвиль освіти на основі розуміння людини як «уніфікувати точки перетину усіх планів буття». Філософія освіти трактується як теорія єднання людини зі світом, суспільством та світом знань, а практичні проблеми розробки навчальних програм і нових спеціальностей – як виклик її розвитку. ua
dc.description.abstract Исследуются формирование образования и сжатие информации средствами визуализации на основе эстетических закономерностей. Выясняются альтернативы идеалу единства науки, концепциям холистской псевдоинтеграции, дидактике экстенсивной интеграции. Процессы интеграции концептуализируются в голографической модели высшего образования как единства предметной (ресологической), опорной (базирующейся на знании) и коммуникативной «волн образования» на основе понимания человека как «точки пересечения всех планов Бытия». Философия образования трактуется как теория интеграции человека с миром, обществом и «миром знаний», а практические проблемы разработки учебных программ и новых специальностей – как вызов ее развитию. ua
dc.description.abstract The education formation and information compression by means of visualisation on the basis of aesthetic laws is investigated. The alternatives to an ideal of science unity, holistic pseudo-integration concepts, and extensive integration didactics are found out. Integration processes are conceptualised in the holographic model of higher education as a unity of subject (resological), basic (knowledge) and communicative «waves of education» based on comprehension of a man as „a cross-point of all plans of being». Philosophy of Education is treated as a theory of integration of a man and the world, society and «the world of knowledge», but practical problems of the educational programs? and new specialities? design are considered as a challenge to its development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject поліморфізм ua
dc.subject освітa ua
dc.subject філософія освіти ua
dc.subject полиморфизм ua
dc.subject образование ua
dc.subject философия образования ua
dc.subject polymorphism ua
dc.subject education ua
dc.subject philosophy of education ua
dc.title Інтеграція і поліморфізм знання у вищій освіті. Частина ІІІ ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу