ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цимбал, Тетяна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-03-13T12:28:07Z | |
dc.date.available | 2017-03-13T12:28:07Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Тетяна Цимбал Освітньо-виховні практики сьогодення: сприяння буттєвісному укоріненню та самотворенню людини / Цимбал Тетяна // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2013. № 1 (12) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова, 2013. – C. 340-351 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12944 | |
dc.description.abstract | Сучасні освітньо-виховні практики переосмислюються та кардинально змінюються, спрямовуючись від нормативістсько-репресивної педагогіки до демократично-плюралістичної. Модернізація вітчизняної освіти потребує створення цілісної педагогічної концепції, яка б сприяла буттєвісному вкоріненню людини в онтологічному та локальному вимірі (на вітчизняному ґрунті), на основі розмаїття соціокультурних практик і розвитку вміння самотворення. | ua |
dc.description.abstract | Современные образовательно-воспитательные практики переосмысливаются и кардинально изменяются: от нормативистско-репрессивной педагогики — к демократично-плюралистической. Модернизация отечественного образования предполагает создание целостной педагогической концепции, которая содействовала бы бытийному укоренению человека в онтологическом и локальном измерении, на основе разнообразных социокультурных практик и развития умения самотворения. | ua |
dc.description.abstract | Modern educationally-training practices are rethought and cardinally changed: from normatively -repressive pedagogics to democratically-pluralism. The modernization of native education supposes the creation of integral pedagogical conception that would assist in the being rootness of man in the ontological and local measuring on the basis of various sociocultural practices and development of ability of self- creation. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | виховання | ua |
dc.subject | буттєвісне вкорінення | ua |
dc.subject | образование | ua |
dc.subject | воспитание | ua |
dc.subject | бытийное укоренение | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | upbringing | ua |
dc.subject | being rootness | ua |
dc.subject.classification | 37.012.1 | ua |
dc.title | Освітньо-виховні практики сьогодення: сприяння буттєвісному укоріненню та самотворенню людини | ua |
dc.type | Article | ua |