Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освітньо-виховні практики сьогодення: сприяння буттєвісному укоріненню та самотворенню людини

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цимбал, Тетяна
dc.date.accessioned 2017-03-13T12:28:07Z
dc.date.available 2017-03-13T12:28:07Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Тетяна Цимбал Освітньо-виховні практики сьогодення: сприяння буттєвісному укоріненню та самотворенню людини / Цимбал Тетяна // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2013. № 1 (12) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова, 2013. – C. 340-351 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12944
dc.description.abstract Сучасні освітньо-виховні практики переосмислюються та кардинально змінюються, спрямовуючись від нормативістсько-репресивної педагогіки до демократично-плюралістичної. Модернізація вітчизняної освіти потребує створення цілісної педагогічної концепції, яка б сприяла буттєвісному вкоріненню людини в онтологічному та локальному вимірі (на вітчизняному ґрунті), на основі розмаїття соціокультурних практик і розвитку вміння самотворення. ua
dc.description.abstract Современные образовательно-воспитательные практики переосмысливаются и кардинально изменяются: от нормативистско-репрессивной педагогики — к демократично-плюралистической. Модернизация отечественного образования предполагает создание целостной педагогической концепции, которая содействовала бы бытийному укоренению человека в онтологическом и локальном измерении, на основе разнообразных социокультурных практик и развития умения самотворения. ua
dc.description.abstract Modern educationally-training practices are rethought and cardinally changed: from normatively -repressive pedagogics to democratically-pluralism. The modernization of native education supposes the creation of integral pedagogical conception that would assist in the being rootness of man in the ontological and local measuring on the basis of various sociocultural practices and development of ability of self- creation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject освіта ua
dc.subject виховання ua
dc.subject буттєвісне вкорінення ua
dc.subject образование ua
dc.subject воспитание ua
dc.subject бытийное укоренение ua
dc.subject education ua
dc.subject upbringing ua
dc.subject being rootness ua
dc.subject.classification 37.012.1 ua
dc.title Освітньо-виховні практики сьогодення: сприяння буттєвісному укоріненню та самотворенню людини ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу