Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гребенщикова, Елена
dc.contributor.author Киященко, Лариса
dc.date.accessioned 2017-03-13T10:48:30Z
dc.date.available 2017-03-13T10:48:30Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Елена Гребенщикова Трансдисциплинарные основания инноваций в образовани / Гребенщикова Елена, Киященко Лариса // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2013. № 1 (12) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова, 2013. – C. 210-223 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12935
dc.description.abstract В статье раскрываются основные подходы к феномену трансдисциплинарности, рассматриваются основные трактовки, выявляется его эвристический потенциал в решении сложных проблем, стоящих перед образованием. Особое внимание уделено стратегиям трансдисциплинарности в становлении новой образовательной парадигмы, трансформации этоса науки и развитию новых размерностей «триплекса инноватики». ua
dc.description.abstract В статті розкриваються основні підходи до феномену трансдисциплінарності, розглядаються основні трактування, виявляється його евристичний потенціал у вирішенні складних проблем, що стоять перед освітою. Особливу увагу приділено стратегіям трансдисциплінарності у становленні нової освітньої парадигми, трансформації етосу науки і розвитку нових розмірностей «триплекса інноватики». ua
dc.description.abstract The article describes the main approaches to the phenomenon of transdisciplinarity, discusses the main interpretations, reveals its heuristic potential in addressing the complex issues facing education. Particular attention is given to strategies transdisciplinarity in establishing a new educational paradigm, transforming the ethos of science and the development of new dimensions «triplex innovation». ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject трансдисциплинарность ua
dc.subject образование ua
dc.subject инноватика ua
dc.subject трансдисциплінарність ua
dc.subject освіта ua
dc.subject інноватика ua
dc.subject transdisciplinarity ua
dc.subject education ua
dc.subject innovation ua
dc.subject.classification 165+316.32 ua
dc.title Трансдисциплинарные основания инноваций в образовани ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу