Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Вища освіта України в загальноцивілізаційному контексті. Рецензія на монографію: В. І. Рябченко. «Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу». – К.: Фітосоціоцентр, 2015. - 674 с.

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бех, Володимир Павлович
dc.date.accessioned 2017-03-11T21:12:41Z
dc.date.available 2017-03-11T21:12:41Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бех В. Вища освіта України в загальноцивілізаційному контексті. Рецензія на монографію: В. І. Рябченко. «Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу». – К.: Фітосоціоцентр, 2015. - 674 с. / Володимир Бех // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – № 1 (16). – C. 268-272. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12913
dc.description.abstract У монографії-дисертації В.І. Рябченка здійснено надзвичайно всеосяжне, самостійне і завершене дослідження стану вищої школи України у горизонті соціальної філософії, результатом якого є теоретико-методологічна реконструкція всієї системи її внутрішніх і зовнішніх зв’язків. ua
dc.description.abstract В монографии-диссертации В.И. Рябченко осуществлено всеобъемлющее, самостоятельное и завершенное исследование состояния высшей школы Украины в горизонте социальной философии, результатом которого является теоретико-методологическая реконструкция всей системы ее внутренних и внешних связей. ua
dc.description.abstract A comprehensive, independent and complete social and philosophical investigation of the state of Ukrainian Higher School is implemented in monograph as doctoral thesis by V.I. Ryabchenko. Its result is the theoretical and methodological reconstruction of higher school as the system with its internal and external connections. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Інститут вищої освіти НАПН України ua
dc.subject вища школа України ua
dc.subject загальноцивілізаційний контекст ua
dc.subject світоглядно-компетентнісний підхід ua
dc.subject протекціонізм некомпетентності ua
dc.subject цивілізаційний цинізм ua
dc.subject подвійна мораль в освіті ua
dc.subject ескалація некомпетентності в освітньому просторі ua
dc.subject высшая школа Украины ua
dc.subject общецивилизационный контекст ua
dc.subject мировоззренчески-компетентностный подход ua
dc.subject протекционизм некомпетентности ua
dc.subject цивилизационный цинизм ua
dc.subject двойная мораль в образовании ua
dc.subject эскалация некомпетентности в образовательном пространстве ua
dc.subject Ukrainian Higher School ua
dc.subject civilizational context ua
dc.subject worldview and competency-based approach ua
dc.subject protectionism of incompetence ua
dc.subject civilizational cynicism ua
dc.subject double standards in education ua
dc.subject the escalation of incompetence in the educational space ua
dc.subject.classification 378.1:130.2 ua
dc.title Вища освіта України в загальноцивілізаційному контексті. Рецензія на монографію: В. І. Рябченко. «Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу». – К.: Фітосоціоцентр, 2015. - 674 с. ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics