Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуральник, Наталія Павлівна
dc.date.accessioned 2017-02-07T11:03:23Z
dc.date.available 2017-02-07T11:03:23Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Гуральник Н.П. Новий погляд на інтеграційні процеси в класі фортепіано./ Н. П. Гуральник // Науковий часопис Нац. пед. ун-ту ім. М.П. Драгоманова : зб. наук. праць. – К. : НПУ, 2004. – Вип. 1 (6).– С. 59–66. – (Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти). ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12675
dc.description.abstract Педагогическая емкость современного обучения в классе фортеииано высшего музыкального учебного заведення приобретает значенне научно-педагогического феномена, что позволяет аналнзировать и трактовать содержание интегративных процессов в новом сущностном понимании. ua
dc.description.abstract Musical and pedagogical variety of teaching in the piano class acquires the status of the scientific pedagogical phenomenon and therefore allows analyzing and interpreting the context of the integration process in a new essential aspect. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject интеграционные процессы ua
dc.subject класс фортепиано ua
dc.subject інтеграційні процеси ua
dc.subject клас фортепіано ua
dc.subject integration process ua
dc.subject piano class ua
dc.subject.classification 37.013.3:786.2+37.016:786.2 ua
dc.title Новий погляд на інтеграційні процеси в класі фортепіано ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу