У статі розглянуто особливості та технології процесу
самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної
реабілітації. Наведено визначення понять «самоактуалізація старших
підлітків», «технології соціально-педагогічної діяльності». Зазначено, що
при здійсненні впливу на самоактуалізацію старших підлітків доцільно
застосовувати такі технології, як технології корекції, реабілітації,
профілактики, самоактуалізації, соціального супроводу. Наголошено, що
застосування комплексу перерахованих технологій соціально-педагогічної
діяльності сприятиме формуванню у старших підлітків толерантного
ставлення до оточуючих, активній участі у спільній діяльності, навичкам
роботи в команді, відповідальному ставленню до навчання, навичкам
партнерських стосунків, навичкам прийняття рішень, відповідальному ставленню до здоров'я, та самоактуалізації особистості старших підлітків
у центрах соціально-психологічної реабілітації.
В статье рассмотрены особенности и технологии процесса
самоактуализации старших подростков в центрах социально-
психологической реабилитации. Приведены определения понятий
«самоактуализация старших подростков», «технологии социально-
педагогической деятельности». Отмечено, что при осуществлении
воздействия на самоактуализацию старших подростков целесообразно
применять такие технологии, как технологии коррекции, реабилитации,
профилактики, самоактуализации и социального сопровождения. Отмечено,
что применение комплекса перечисленных технологий социально-
педагогической деятельности будет способствовать формированию у
старших подростков толерантного отношения к окружающим, активном
участии в совместной деятельности, навыкам работы в команде,
ответственному отношению к учебе, навыкам партнерских отношений,
навыкам принятия решений, ответственному отношению к здоровью я,
адекватной оценке своего поведения, и самоактуализации личности старших
подростков в центрах социально-психологической реабилитации.
The article describes the features and technology of the process of selfactualization
older teens in the centers of social and psychological rehabilitation.
Shows the definition of "self-actualization older teens", "technology of social and
educational activities." It is noted that at influencing self-actualization older teens
advisable to use technologies such as technology correction, rehabilitation,
prevention, social support and self-actualization. It is emphasized that the use of
these complex technologies of social and educational activities will contribute to
older teen’s tolerance towards, active participation in joint activities, teamwork
skills, responsible attitude to learning, partnership skills, decision making skills,
responsible attitude to health, adequate assessment of their behavior, and selfactualization
older adolescents in the center socio-psychological rehabilitation.