Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Напрями діяльності соціального педагога з дітьми-переселенцями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лук’янова, К. А.
dc.date.accessioned 2017-01-23T13:25:21Z
dc.date.available 2017-01-23T13:25:21Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Лук’янова К. А. Напрями діяльності соціального педагога з дітьми-переселенцями / К. А. Лук’янова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 20. - C. 53-63 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12548
dc.description.abstract У даній статті розкрито теоретичні аспекти та практичні підходи роботи соціального педагога з дітьми-переселенцями з Луганської та Донецької областей України, які, опинившись заручниками надзвичайної психологічної напруги, страху та страждань, вимушені були покинути власні домівки у зв’язку з проведенням на цих територіях Антитерористичної операції та створенням загрози їх життю. Автором проаналізовано основні проблеми, які характерні для даної категорії населення, а також можливі наслідки негативних впливів на особистість дитини. Запропоновано основні напрямки соціально-педагогічної діяльності з дітьми-переселенцями, ефективна реалізація яких сприятиме подоланню негативних явищ особистісного розвитку та забезпеченню успішної соціалізації, активізації потенційних ресурсів, створенню сприятливих умов життєдіяльності особистості. Окрім того, автор розглядає організацію системи підтримки дітей-переселенців в окремих регіонах України. ua
dc.description.abstract В данной статье раскрыто теоретические аспекты и практические подходы работы социального педагога с детьми-переселенцами с Луганской и Донецкой областей Украины, которые, оказавшись заложниками психологического напряжения, страха и страданий, вынуждены были покинуть собственное жилье в связи с проведением на этих территориях Антитеррористической операции и созданием угрозы их жизни. Автором проанализировано основные проблемы, которые характерны для данной категории населения, а также возможные последствия неблагоприятных влияний на личность ребенка. Предложено основные направления социально- педагогической деятельности с детьми-переселенцами, эффективная реализация которых будет способствовать преодолению негативных явлений личностного роста и обеспечению успешной социализации, активизации потенциальных ресурсов, созданию благоприятных условий жизнедеятельности личности. Помимо этого, автор рассматривает организацию системы поддержки детей-переселенцев в конкретных регионах Украины. ua
dc.description.abstract In this article theoretical aspects and practical approaches of work of social teacher are exposed with children-migrants from the Lugansk and Donetsk areas of Ukraine, which, finding oneself the hostages of extraordinary psychological tension, fear and sufferings, the forced were to abandon own houses in connection with a leadthrough on these territories of the Anti-terror operation and creation of threat their life. An author is analyses basic problems, what characteristic for this category of population, and also possible consequences of negative influences, on personality of child. Basic directions of socialpedagogical activity are offered with children-migrants, effective realization of which will be instrumental in overcoming of the negative phenomena of personality development and providing of successful socialization, activation of potential resources, creation of favourable terms of vital functions of personality. Except for that, an author examines organization of the system of support of children-migrants in the separate regions of Ukraine. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціально-педагогічна діяльність ua
dc.subject дезадаптація ua
dc.subject соціально-педагогічна діагностика ua
dc.subject соціальна профілактика ua
dc.subject социально-педагогическая деятельность ua
dc.subject дезадаптация ua
dc.subject социально-педагогическая диагностика ua
dc.subject социальная профилактика ua
dc.subject socialpedagogical activity ua
dc.subject deconditioning ua
dc.subject socialpedagogical diagnostics ua
dc.subject social prophylaxis ua
dc.subject.classification 37.013.42-051:376-054.73 ua
dc.title Напрями діяльності соціального педагога з дітьми-переселенцями ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу