Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Капська, А. Й.
dc.date.accessioned 2017-01-23T09:51:39Z
dc.date.available 2017-01-23T09:51:39Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Капська А. Й. Соціально-етичні аспекти соціалізації особистості студента / А. Й. Капська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 20. - C. 32-41 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12542
dc.description.abstract У статті розкриваються соціально-етичні аспекти соціалізації майбутнього соціального педагога. Представлено аналіз методологічних досліджень стосовно соціалізації особистості на засадах сформованості соціально-етичних цінностей. Представлено процес формування соціально-етичних знань як раціональної основи соціальної поведінки особистості, як прояву морального аспекту їх соціалізації. Встановлено, що соціально-етичний аспект соціалізації органічно впливає як на якість професійної підготовки майбутнього соціального педагога, так на його становлення як громадянина. Привертається увага до співвіднесення власне виховної діяльності і соціалізації, які відрізняються своїми цілями: 1) свідоме і цілеспрямоване втручання у процес розвитку особистості; 2) виявлення і створення умов, які забезпечують адаптацію індивіда до соціальної реальності та засвоєння ним ціннісно-нормативної системи суспільства і відповідних зразків поведінки. Визначено функції соціалізації як педагогічного чинника, що впливає на становлення взаємодії окремих індивідумів чи груп у системі спільноти. При цьому функціональна соціалізація поступово набирає планомірного, організованого, цілеспрямованого характеру і реалізується завдяки використанню актуальних форм освіти і виховання, зміст яких базується на загальнолюдських і соціально-етичних цінностях. ua
dc.description.abstract В статье раскрываются социально-этические аспекты социализации будущего социального педагога. Представлен анализ методологических исследований по социализации личности на основе сформированности социально-этических ценностей. Представлены процесс формирования социально-этических знаний как рациональной основы социального поведения личности, как проявления нравственного аспекта их социализации. Установлено, что социально-этический аспект социализации органично влияет как на качество профессиональной подготовки будущего социального педагога, так и на его становление как гражданина. Обращается внимание к соотношению собственно воспитательной деятельности и социализации, которые отличаются своими целями: 1) сознательное и целенаправленное вмешательство в процесс развития личности; 2) выявление и создание условий, обеспечивающих адаптацию индивида к социальной реальности и усвоения им ценностно-нормативной системы общества и соответствующих образцов поведения. Определены функции социализации как педагогического фактора, ориентированного на становление взаимодействия отдельных индивидуумов или групп системе общности. При этом функциональная социализация постепенно набирает планомерного, организованного, целенаправленного характера и реализуется благодаря использованию актуальных форм образования и воспитания, содержание которых базируется на общечеловеческих и социально-этических ценностях. ua
dc.description.abstract The article describes the social and ethical aspects of socialization of a future social teacher. The analysis of methodological research, which concern socialization of the personality on the basis of formation of socio-ethical values has been presented. The process of formation of social and ethical knowledge as a rational foundation of social behavior and as the manifestation of the moral aspect of their socialization has been considered. It has been proved that the socio-ethical aspect of socialization organically influences on the quality of professional training of a future social teacher and on his becoming as a citizen. Attention is drawn to correlation of the actual educational activities and socialization which differ in their purposes: 1) the conscious and purposive interference in the process of personality development; 2) the identification and creation of conditions which provide the adaptation of the individual to the social reality and mastering by him the value-normative system of the society and appropriate behavior patterns. The functions of socialization as a pedagogical factor, which influences on the formation of interaction of individuals or groups in a system of community, have been defined. The functional socialization is gradually getting a systematic, organized, purposive character and is realizing through the use of relevant forms of education and training, the content of which is based on universal and socioethical values. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціально-етичні цінності ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject соціально- етичні знання ua
dc.subject социально-этические ценности ua
dc.subject социализация ua
dc.subject социально-этические знания ua
dc.subject socio-ethical values ua
dc.subject socialization ua
dc.subject socio-ethical knowledge ua
dc.subject.classification 37.035:31662 ua
dc.title Соціально-етичні аспекти соціалізації особистості студента ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу