Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ефективність використання методів арт-терапії у профілактиці негативних емоційних станів дітей молодшого шікільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вайнола, Р. Х.
dc.contributor.author Косюк, Н. Б.
dc.date.accessioned 2017-01-23T08:27:09Z
dc.date.available 2017-01-23T08:27:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Вайнола Р. Х. Ефективність використання методів арт-терапії у профілактиці негативних емоційних станів дітей молодшого шікільного віку / Р. Х. Вайнола, Н. Б. Косюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 20. - C. 3-10 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12537
dc.description.abstract Визначено роль методів арт-терапії в профілактиці та подоланні негативних емоційних станів дітей молодшого шкільного віку. Виявлено особливості розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку та здійснено характеристику типових негативних емоційних станів, що є характерними для даного віку. Визначено особливості переживання негативних емоційних станів дітьми молодшого шкільного віку Окреслено основні види ар-терапії, що доцільно використовувати при роботі з емоційною сферою дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано можливості танцювальної та ізотерапії як технік арт-терапії в подоланні негативних психоемоційних станів молодших школярів. Подано перелік вікових труднощів та проблем, які за несприятливих умов можуть призводити до виникнення у дітей негативних психічних станів. ua
dc.description.abstract Определена роль методов арт-терапии в профилактике и преодолении негативных эмоциональных состояний детей младшего школьного возраста. Выявлены особенности развития эмоциональной сферы детей младшего школьного возраста и осуществлено характеристику типичных негативных эмоциональных состояний, характерные для данного возраста. Определены особенности переживания негативных эмоциональных состояний детьми младшего школьного возраста Определены основные виды ар-терапии, которые целесообразно использовать при работе с эмоциональной сферой детей младшего школьного возраста. Проанализированы возможности танцевальной и изотерапии как техник арт-терапии в преодолении негативных психоэмоциональных состояний младших школьников. Перечислены возрастных трудностей и проблем, которые при определенных неблагоприятных условиях могут приводить к возникновению у детей негативных психических состояний. ua
dc.description.abstract The role of art therapy techniques in preventing and overcoming negative emotional states of children of primary school age. The features of the emotional sphere of children of primary school age and made common characteristic of negative emotional states that are specific to this age. The features experience negative emotional states of children of primary school age The basic types of altherapy that should be used when dealing with the emotional sphere of children of primary school age. The possibilities of dance and isotherapy as art therapy techniques to overcome the negative psycho-emotional state primary school children. Posted age for the difficulties and problems that under certain unfavorable conditions can lead to the appearance of children in negative mental states. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject психологічний стан ua
dc.subject психоемоційний стан ua
dc.subject негативний психоемоційний стан ua
dc.subject арт-терапія ua
dc.subject психологическое состояние ua
dc.subject психоэмоциональное состояние ua
dc.subject негативное психоэмоциональное состояние ua
dc.subject арт-терапия ua
dc.subject psychological condition ua
dc.subject psycho-emotional state ua
dc.subject negative psycho-emotional state ua
dc.subject art therapy ua
dc.subject.classification 37.013.42:378.147:159.922 ua
dc.title Ефективність використання методів арт-терапії у профілактиці негативних емоційних станів дітей молодшого шікільного віку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу