У статті висвітлено питання щодо особливостей формування девіантної поведінки у розумово
відсталих учнів. Подано визначення понять «норма», «відхилення», девіантна поведінка. Розглянуто питання пріоритетності корекційної педагогіки у профілактиці виникнення девіантної поведінки у розумово відсталих учнів.
В статье рассмотрены вопросы об особенностях формирования девиантного поведения у умственно
отсталых учащихся. Даны определения понятий «норма», «отклонение», девиантное поведение. Рассмотрены вопросы приоритетности коррекционной педагогики в профилактике возникновения девиантного поведения у умственно отсталых учеников.
In the article the issue of formation features of deviant behavior in mentally retarded students. Posted definition of "rule", "deviation" deviant behavior. The question of the priority of corrective pedagogy in preventing the emergence of deviant behavior in mentally retarded
students.