ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гребенюк, Т. М. | |
dc.date.accessioned | 2016-12-29T13:25:30Z | |
dc.date.available | 2016-12-29T13:25:30Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Гребенюк, Т. М. Особливості міжособистісних стосунків студентів-інвалідів по зору в групі інтегрованого типу / Т. М. Гребенюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 261-263. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12275 | |
dc.description.abstract | У статті представлено опис результатів дослідження та аналіз структури міжособистісних стосунків студентів-інвалідів по зору в групі інтегрованого типу. | ua |
dc.description.abstract | В статье представлено описание результатов исследования и анализ структуры межличностных отношений студентов-инвалидов по зрению в группе интегрированного типа. | ua |
dc.description.abstract | In the article description of research results and analysis of structure of interpersonality relations of studentsinvalids are presented on sight in the group of integrated type. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | студенти-інваліди по зору | ua |
dc.subject | інтегровані групи студентів | ua |
dc.subject | міжособистісні стосунки | ua |
dc.subject | соціометрія | ua |
dc.subject | студенты-инвалиды по зрению | ua |
dc.subject | интегрированные группы студентов | ua |
dc.subject | межличностные отношения | ua |
dc.subject | социометрия | ua |
dc.subject | the students-visually impaired persons | ua |
dc.subject | the integrated groups of students | ua |
dc.subject | interpersonal relations | ua |
dc.subject.classification | 378.141.2-056.262:316.62 | ua |
dc.title | Особливості міжособистісних стосунків студентів-інвалідів по зору в групі інтегрованого типу | ua |
dc.type | Article | ua |