ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Афузова, Г. В. | |
dc.date.accessioned | 2016-12-29T11:46:16Z | |
dc.date.available | 2016-12-29T11:46:16Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Афузова, Г. В. Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти / Г. В. Афузова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 247-249. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12271 | |
dc.description.abstract | У статті подано пояснення проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти як складного медико-біологічного, соціально-середовищного та психолого-педагогічного явища. | ua |
dc.description.abstract | В статье представлены объяснения проблемы школьной дезадаптации в условиях инклюзивного образования как сложного медико-биологического, социально-средового и психолого-педагогического явления. | ua |
dc.description.abstract | In the article explanation of problem of school disadaptation is given in the conditions of inkluziv education as difficult medical-biological, social-environment and the psychological- pedagogical phenomenon. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | шкільна дезадаптація | ua |
dc.subject | дитина | ua |
dc.subject | інтеграція | ua |
dc.subject | школьная дезадаптация | ua |
dc.subject | ребенок | ua |
dc.subject | интеграция | ua |
dc.subject | school disadaptation | ua |
dc.subject | child | ua |
dc.subject | integration | ua |
dc.subject.classification | 159.922 | ua |
dc.title | Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти | ua |
dc.type | Article | ua |