Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Афузова, Г. В.
dc.date.accessioned 2016-12-29T11:46:16Z
dc.date.available 2016-12-29T11:46:16Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Афузова, Г. В. Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти / Г. В. Афузова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 247-249. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12271
dc.description.abstract У статті подано пояснення проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти як складного медико-біологічного, соціально-середовищного та психолого-педагогічного явища. ua
dc.description.abstract В статье представлены объяснения проблемы школьной дезадаптации в условиях инклюзивного образования как сложного медико-биологического, социально-средового и психолого-педагогического явления. ua
dc.description.abstract In the article explanation of problem of school disadaptation is given in the conditions of inkluziv education as difficult medical-biological, social-environment and the psychological- pedagogical phenomenon. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject шкільна дезадаптація ua
dc.subject дитина ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject школьная дезадаптация ua
dc.subject ребенок ua
dc.subject интеграция ua
dc.subject school disadaptation ua
dc.subject child ua
dc.subject integration ua
dc.subject.classification 159.922 ua
dc.title Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу