ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чередніченко, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2016-12-27T10:54:34Z | |
dc.date.available | 2016-12-27T10:54:34Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Чередніченко, Н. В. Психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування навички письма / Н. В. Чередніченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 222-227. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12263 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються психофізіологічні, психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування навички письма за умов нормального онтогенезу мовленнєвого розвитку. Підкреслюється, що процес письма є складною за структурою формою мовленнєвої діяльності. Опанування процесом письма можливо лише за умови досягнення дитиною високого рівня фізичного, психічного, мовленнєвого та інтелектуального розвитку. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрываются психофозиологические, психолингвистические и психолого - педагогические предпосылки формирования навыка письма в условиях нормального онтогенеза речевой деятельности. Подчеркивается, что процесс письма является сложной по структуре формой речевой деятельности. Овладение процессом письма возможно при условии достижения ребенком высокого уровня физического, психического, речевого и интеллектуального развития. | ua |
dc.description.abstract | In this article psycho-psysiological, psycho-linguistical and psycho-pedagogical conditions of the forming of writing skills in terms of normal speech development are studied. It is stressed that the process of writing is a complex form of speech activity. Mastering of writing is possible in conditions of a child’s achievement of high level of psysical, psychic, speech and intellectual development. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | письмо | ua |
dc.subject | мовленнєва діяльність | ua |
dc.subject | графо-моторні навички | ua |
dc.subject | письмо | ua |
dc.subject | речевая деятельность | ua |
dc.subject | графо-моторные навыки | ua |
dc.subject | writing | ua |
dc.subject | speech activity | ua |
dc.subject | grapho-motor skills | ua |
dc.subject.classification | 376.36 + 372.881.1 | ua |
dc.title | Психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування навички письма | ua |
dc.type | Article | ua |