У статті висвітлюються психофізіологічні, психолінгвістичні та психолого-педагогічні
передумови формування навички письма за умов нормального онтогенезу мовленнєвого розвитку.
Підкреслюється, що процес письма є складною за структурою формою мовленнєвої діяльності. Опанування процесом письма можливо лише за умови досягнення дитиною високого рівня фізичного, психічного, мовленнєвого та інтелектуального розвитку.
В статье раскрываются психофозиологические, психолингвистические и психолого -
педагогические предпосылки формирования навыка письма в условиях нормального онтогенеза речевой
деятельности. Подчеркивается, что процесс письма является сложной по структуре формой речевой
деятельности. Овладение процессом письма возможно при условии достижения ребенком высокого уровня физического, психического, речевого и интеллектуального развития.
In this article psycho-psysiological, psycho-linguistical and psycho-pedagogical conditions of the forming
of writing skills in terms of normal speech development are studied. It is stressed that the process of writing is a
complex form of speech activity. Mastering of writing is possible in conditions of a child’s achievement of high level
of psysical, psychic, speech and intellectual development.