Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Резвіна, Л. І.
dc.date.accessioned 2016-12-23T09:30:16Z
dc.date.available 2016-12-23T09:30:16Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Резвіна, Л І. До проблеми інтеграції знань в процесі підготовки логопедів / Л. І. Резвіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 158-160. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12201
dc.description.abstract В статті визначається проблема інтеграції медико-біологічних та психолого-педагогічних знань в професійній діяльності майбутніх логопедів. ua
dc.description.abstract В статье определяется проблема интеграции медико-биологических и психолого-педагогических знаний в профессиональной деятельности будущих логопедов. ua
dc.description.abstract In the article the problem of integration of medical, biological, psychological and pedagogical knowledge is determined in professional activity of future speech therapists. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject компоненти педагогічної діяльності ua
dc.subject інтеграції ua
dc.subject способи формування інтегративної системи знань у логопедів ua
dc.subject компоненты педагогической деятельности ua
dc.subject интеграции ua
dc.subject способы формирования интегративной системы знаний у логопедов ua
dc.subject components of pedagogical activity ua
dc.subject integration ua
dc.subject methods of forming of the system integration of knowledge for speech therapists ua
dc.subject.classification 376.36 ua
dc.title До проблеми інтеграції знань в процесі підготовки логопедів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу