У статті висвітлюється проблема тижневої динаміки розумової працездатності студентів ДЦП з
різним рівнем розвитку пізнавальних процесів, що є наслідком надмірного інформаційного навантаження у
100 ВНЗ. Отримані дані свідчать про високий ступінь психофізіологічного навантаження в умовах навчальної
діяльності.
В статье рассматриваться проблема недельной динамики умственной работоспособности
студентов с ДЦП с различным уровнем развития познавательных процессов, что есть последствием сверх
нормы информационной нагрузки у ВУЗ. Результаты исследование свидетельствуют об высоком уровне
психофизиологической нагрузки в условиях учебного процесса.
The problem of week dynamics of mental working ability of students with CTSP with the different level of
development of burning processes which is the consequence of too number of informative in higher educational
establishment is shown in the article. The received data show the high level of physiological work in the conditions of
educational activity.