ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гроза, Е. П. | |
dc.date.accessioned | 2016-12-16T17:18:33Z | |
dc.date.available | 2016-12-16T17:18:33Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Гроза Е. П. До проблеми забезпечення особистісного підходу в процесі виховання та навчання дітей з вадами слуху / Е. П. Гроза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 32-35. | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12114 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі особистісного підходу до реалізації сучасних завдань організації корекційно- виховної роботи у школі для дітей з вадами слуху. Автор торкається кількох аспектів проблеми, які, на його думку, є досить актуальними: стану вивчення та висвітлення її в сурдопедагогічній літературі, а також ряду вимог до забезпечення сурдопедагогами особистісного підходу в процесі здійснення навчання та виховання такої категорії дітей. | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена проблеме личностного подхода к реализации современных задач организации коррекционно-воспитательной работы в школе для детей с недостатками слуха. Автор затрагивает несколько аспектов проблемы, которые, по его мнению, являются весьма актуальными: состояния изучения и освещения ее в сурдопедагогической литературе, а также ряда требований к обеспечению сурдопедагогами личностного подхода в процессе осуществления обучения и воспитания такой категории детей. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the problem of personal approach to the implementation of the tasks of modern korektsiyno-educational work in schools for children with hearing impairments. The author touches several aspects of the problem, which it think is very relevant: state examination and its coverage in surdopedahohichniy literature, as well as a number of requirements surdopedahohamy to ensure the personal approach in the implementation of such training and education category of children. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | глухі | ua |
dc.subject | слабочуючі | ua |
dc.subject | особистість | ua |
dc.subject | сурдопедагогіка та сурдопедагог | ua |
dc.subject | лухие | ua |
dc.subject | слабослышащие | ua |
dc.subject | личность | ua |
dc.subject | сурдопедагогика и сурдопедагог | ua |
dc.subject | deaf | ua |
dc.subject | hard of hearing | ua |
dc.subject | surdopedagogy and surdopedagogue | ua |
dc.subject.classification | 378.016: 276 – 056.263 – 051 | ua |
dc.title | До проблеми забезпечення особистісного підходу в процесі виховання та навчання дітей з вадами слуху | ua |
dc.type | Article | ua |